کد خبر : 1818821 | 20 فروردين 1401 ساعت 21:10 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: ورنر می‌توانست باز هم گلزنی کند

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد بازیکنان این تیم مقابل ساوتهمپتون دقیقا مطابق برنامه ریزی بازی کرده‌اند.

توخل: ورنر می‌توانست باز هم گلزنی کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو شکست سنگین مقابل برنتفورد در لیگ برتر و رئال مادرید در لیگ قهرمانان، چلسی امروز برابر ساوتهمپتون درخشان ظاهر شده و با 6گل این تیم را شکست داد. توماس توخل، سرمربی چلسی در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخته و بازی کردن در استادیوم خانگی ساوتهمپتون را دشوار توصیف کرد.

توماس توخل گفت: "ما خیلی سریع متمرکز و مصمم به نظر رسیده و قصد داشتیم شرایط را تغییر دهیم. تشنه برتری در چالش‌های درون زمین بوده و در تمام طول مسابقه خطرناک ظاهر شدیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم تا خیلی زود کار را تمام کنیم. عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دادیم و کاملا شایسته کسب این پیروزی بودیم. بازی کردن در خانه ساوتهمپتون و حضور در این استادیوم کار سختی است، اما ما شرایط را برای خودمان را آسان کردیم. 

1702815

در مالکیت توپ، ما بسیار متمرکز بودیم، عملکرد بسیار خوبی داشتیم و یک نتیجه درخشان کسب کردیم. این وظیفه بر عهده بازیکنان است که مطابق با سبک بازی ما عمل کنند و بازیکنان چلسی این کار را امروز به شیوه‌ای فوق العاده انجام دادند. اکنون زمان آن است که به حرکت خود ادامه دهیم، زیرا ما راه حل بهتر شدن را پیدا کرده‌ایم و حالا به مسیر خود ادامه می‌دهیم.

درخشش تیمو ورنر؟ او می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند. ورنر در این دیدار فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت. این پست مورد علاقه تیمو ورنر ‌برابر حریفی بود که در پشت مدافعان فضا در اختیار ما قرار دارد. اما در کل من از عملکرد تیمو ورنر رضایت دارم. 

اوضاع سزار آسپلیکوئتا؟ دیروز تست سزار مثبت شده، بنابراین من نمی‌توانم شرایط را پیش بینی کنم. ما نیاز به یک آزمایش منفی داریم و کاری جز امیدواری و صبر نمی‌توان انجام داد."

دیدگاه‌ها