کد خبر : 1818830 | 20 فروردين 1401 ساعت 22:21 | 47.4K بازدید | 8 دیدگاه

مس کرمان 1 خیبرخرم آباد 0؛

شاگردان حسین‌خانی در انتظار استقلال یا نساجی

تیم فوتبال مس کرمان با گل یاسر فیضی از سد شاگردان فراز کمالوند گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

شاگردان حسین‌خانی در انتظار استقلال یا نساجی

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی نارنجی‌پوشان کرمانی در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد و درنهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان فرزاد حسین خانی به پایان رسید تا مس کرمان اولین تیمی باشد که جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل جاری را به‌دست می‌آورد.
البته این دیداری بود که خیبری‌ها خیلی به‌صورت جدی به آن نگاه نکردند و با توجه به اولویتی که رسیدن به لیگ برتر برای آنها دارد، هدف خود را رسیدن به بالاترین سطح فوتبال در ایران تعریف کرده‌اند. حسن پورحميدي، علي مغنميان، محسن طرهاني، احسان جودكي، رحيم آلبوغبيش، وحيد اماني، مهرداد قنبري، حسين شهابي، ميلاد غريبي، شهرام سالاري و‌ آرش افشين بازيكناني هستند كه در ديدار خيبر خرم آباد مقابل مس كرمان حضور نداشتند.

 

1704455

 

1704454

همین‌طور که در تصاویر مشخص است عده‌ای از هواداران مس کرمان نیز این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند و شاهد صعود تیمشان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بودند.


البته در سوی مقابل نیز مس کرمان با ترکیب دانیال اسلامی، علی خلیلی، یاسر فیضی، میلاد خدایی، محمد صبوری، علیرضا قادری ، عارف زینلی، حسین دوستدار، سامان تورانیان ، علی تهامی و احمد نصیری بازی را مقابل 11 مرد فراز کمالوند آغاز کرده بود تا مشخص شود که فرزاد حسین‌خانی نیز خیلی از بازیکنان اصلی خود ‌مقابل خیبر استفاده نکرده و کرمانی‌ها هم که در کورس رقابت در لیگ دسته اول قرار دارند، حضور در لیگ برتر را به‌عنوان هدف اصلی خود قرار داده‌اند.

 

1704453


به هر حال حالا مس کرمان که با تک گل یاسر فیضی در دقیقه 42 موفق به شکست شاگردان فراز کمالوند شد، حالا با منتظر بماند تا پس از برگزاری دیدار نساجی مازندران مقابل استقلال تهران، برای رسیدن به فینال با برنده این دیدار مصاف بدهد.

 

1704456

دیدگاه‌ها