کد خبر : 1818831 | 20 فروردين 1401 ساعت 22:42 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

میسون مونت:

هر دیداری برای چلسی مانند یک فینال است

میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی مدعی شد این تیم می‌تواند از دیدار مقابل ساوتهمپتون نیز بهتر عمل کند.

هر دیداری برای چلسی مانند یک فینال است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو شکست عجیب و سنگین برابر برنتفورد و رئال مادرید، چلسی امروز در خانه ساوتهمپتون بی رحم ظاهر شده و با 6 گل از سد میزبان نگون‌بخت خود گذشت. میسون مونت که دو بار در این دیدار موفق به گلزنی شد، تاکید کرد همه مسابقات چلسی تا پایان فصل برای آنها به مثابه یک فینال خواهد بود.

میسون مونت گفت: "گاهی در برخی مسابقات مانند دیدارهای دیگر خوب ظاهر نمی‌شویم. ما پس از تعطیلات بین المللی کمی دچار افت شدیم و اکنون باید در هر بازی به این روند ادامه دهیم. ما تنها به این راضی نخواهیم شد. 

1704403

هواداران چلسی از دقیقه اول به حمایت از ما پرداختند. دوران سختی بود، اما هواداران از این شرایط دشوار عبور کرده، بی امان به حمایت از تیم پرداخته‌اند و ما نیز می‌خواهیم در زمین مانند آنها باشیم. عملکرد تیم همیشه می‌تواند بهتر شود، این همان هدفی است که من روی آن تمرکز کرده و برای رسیدن به آن تا آنجا که می‌توانم سخت تلاش می‌کنم.

پرسینگ شدید چلسی؟ این چیزی بود شاید در چند هفته گذشته کمی کاهش یافته بود. من فکر می کنم که ما با هم و به‌عنوان یک تیم به‌شدت تلاش می‌کنیم. تیم‌های زیادی نمی‌‌توانند از عهده این کار برآیند و ما امروز نشان دادیم در زمینه پرس شدید موفق هستیم.

هر بازی برای ما مانند یک فینال است. بعد از دیدار در استادیوم ومبلی مقابل آرسنال، یک بازی بزرگ پیش رو داریم و ما باید مانند امروز به هر سمت دروازه هر تیمی حمله کنیم. این پیروزی برای بازگشت به مسیر ضروری بود."

دیدگاه‌ها