کد خبر : 1818839 | 20 فروردين 1401 ساعت 23:49 | 45.6K بازدید | 11 دیدگاه

تحقیقات یونایتد در مورد درگیری رونالدو آغاز شد

باشگاه منچستریونایتد در حال تحقیق در مورد رفتار عجیب کریستیانو رونالدو در دیدار امروز برابر اورتون است.

تحقیقات یونایتد در مورد درگیری رونالدو آغاز شد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو روز دشواری را مقابل اورتون سپری کرده و حسابی حاشیه ساز شده است. از شکست 1-0 مقابل اورتون در استادیوم گودیسون پارک بود که تصاویری عجیب از این ستاره پرتغالی منتشر شده و این فیلم ممکن است برای او دردسرساز شود. فیلمی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد رونالدو در حال ترک زمین در گودیسون پارک و در مسیر رختکن، تلفن همراه یک هوادار را از دست او خارج کرده و به زمین پرتاب می‌کند. 

1698939

حالا سایت ESPN در گزارشی مدعی شد مدیران منچستریونایتد در حال تحقیق در مورد این حادثه هستند و به‌زودی نتایج این تحقیقات اعلام خواهد شد. مدیران یونایتد به سایت ESPN اعلام کرده‌اند که در حال بررسی ابعاد این حادثه هستند، اما آنها تاکید داشتند که هنوز دقیقا مشخص نیست چه اتفاقی افتاده یا اینکه این حادثه عمدی بوده است یا نه.

در صورت اثبات تخلف کریستیانو رونالدو، ممکن است جرائمی از سوی باشگاه و یا اتحادیه لیگ برتر برای او در نظر گرفته شود. رونالدو، بهترین گلزن این فصل یونایتد پس از غیبت در تساوی 1-1 هفته گذشته مقابل لسترسیتی به دلیل بیماری، امروز نیز توفیقی در گلزنی نداشت و نتوانست مانع شکست تیمش شود.

دیدگاه‌ها