کد خبر : 1818901 | 21 فروردين 1401 ساعت 12:27 | 10.8K بازدید | 3 دیدگاه

اشتباه محاسباتی در راه صعود؛

جشن بازیکنان خلیج‌ ماهشهر یک پنالتی زودتر از موعد

در حالی که هنوز یک پنالتی دیگر باید برای صعود خلیج فارس ماهشهر زده می‌شد، بازیکنان این تیم جشن شادی را به پا کردند و گزارشگر بازی هم با آنها همراه شد.

جشن بازیکنان خلیج‌ ماهشهر یک پنالتی زودتر از موعد

به گزارش "ورزش سه"،  شب گذشته تقریبا همزمان با مصاف مس کرمان با خیبرخرم‎‌‎آباد که با برتری یک بر صفر شاگردان فرزاد حسین‌خانی تمام شد و نارنجی‌پوشان کرمانی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند تا در انتظار برنده دیدار نساجی مازندران و استقلال تهران باشند، شاگردان محمد ربیعی در آبادان در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف شگفتی‌ساز فصل جدید رقابت‌های جام حذفی یعنی خلیج فارس ماهشهر رفته بودند.
در این دیدار ابتدا مس رفسنجان در نیمه اول از حریف خود پیش افتاد، ولی در دقیقه 84 شاگردان قنواتی حساب کار را به تساوی کشیدند تا بازی به وقت‌های اضافی و درنهایت پنالتی‌ها برود.
نکته جالب این مسابقه در ضربات پنالتی رخ داد؛ جایی که تیم خلیج فارس ماهشهر زننده پنالتی اول بود و هر دو تیم پنالتی‌های اول و دوم‌شان را به گل تبدیل کردند. در ادامه و در شرایطی که عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان پنالتی سوم تیمش را از دست داده بود، بازیکن تیم میزبان توانست دروازه نوشی صوفیانی را باز کند تا به اتفاق ویژه این بازی برسیم که بازیکنان خلیج ماهشهر پس از هدر رفتن پنالتی چهارم مس رفسنجان توسط مهرداد رضایی جشن صعود به مرحله نیمه نهایی به پا کردند و گزارشگر نیز همراه آنها شد.

 

1704574
1704576
1704577


در واقع اما بازیکنان خلیج ماهشهر باید یک پنالتی دیگر را به ثمر می‌رساندند و پس از اینکه اعضای این تیم آرام شدند، داور زمینه را برای زدن پنالتی چهارم شاگردان قنواتی فراهم کرد و با گل شدن این ضربه اینبار جشن صعود به شکل رسمی برپا شد.

1704573


خلیج فارس ماهشهر که حالا غول کش فصل جدید رقابت‌های حذفی به شمار می‌رود، در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف پرسپولیس یا آلومینیوم اراک برود.

ویدئو: 249656

دیدگاه‌ها