کد خبر : 1818939 | 21 فروردين 1401 ساعت 16:19 | 26.2K بازدید | 11 دیدگاه

تیم ژاوی در تله سیوتات والنسیا؟

ورزشگاهی که بارسلونا را زمین‌گیر می‌کند

روی کاغذ بارسا امشب نباید در زمین لوانته کار دشواری داشته باشد ولی آمارها چیز دیگری می گویند.

ورزشگاهی که بارسلونا را زمین‌گیر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شش برد متوالی در لالیگا و برای ادامه این روند، امشب به مصاف لوانته تیم 19 جدول رده بندی خواهد رفت. با برتری سویا این تیم بالاتر از بارسا قرار گرفته و آبی اناری ها برای بازگشت به رتبه دوم باید بازی امشب را پیروز شوند. کسب سه امتیاز، اندک امیدهای بارسا برای قهرمانی را نیز زنده نگاه خواهد داشت ولی بازی با لوانته قعرنشین، هرگز ساده نیست. بارسا در 14 بازی متوالی خود بی شکست بوده ولی همین هم تضمین کننده برد در بازی امشب نخواهد بود.

1704621


 

ژاوی، سرمربی بارسا در نشست خبری دیروز خود گفت که لوانته برای مرگ و زندگی بازی می کند و این شاید آخرین امیدهایش برای بقا باشد. اینکه بازی سختی در انتظار بارسلوناست و مثل یک فینال، حساس خواهد بود.

کافی است به این آمار دقت کنید؛ بارسا در 5 مصاف اخیرش در زمین لوانته تنها یک بار پیروز شده است. سه بار شکست خورده و یک بار نیز مساوی کرده است. آخرین برد بارسا در زمین لوانته(سیوتات والنسیا) به دسامبر 2018 بر می گردد و پس از آن دیگر رنگ برد در این ورزشگاه را ندیده است.

1704622

 

در هفته 37 فصل 18-2017 بود که لوانته برابر بارسلونای بی شکست قرار گرفت. بارسا قصد داشت فصل را بدون باخت به اتمام برساند در حالی که قهرمانی اش نیز قطعی بود ولی به طرز عجیبی ابتدا 5-1 عقب افتاد و در ادامه با اینکه سه گل زد، نتوانست مانع شکست شود.

1704620

 

همان فصل بارسا در بازی رفت یک هشتم نهایی کوپا دل ری در زمین لوانته 2-1 شکست خورد ولی در بازی برگشت 3-0 پیروز شد و به دور بعد رفت. نوامبر 2019 نیز بارسا با وجود اینکه ابتدا با گل مسی پیش افتاد، اما در نهایت شکست 3-1 را در سیوتات والنسیا تجربه کرد. بازی فصل گذشته دو تیم در این ورزشگاه نیز 3-3 مساوی شد. بارسا تا دقیقه 83 پیش بود ولی سرخیو لئون کار را به تساوی کشاند. امشب با ژاوی بارسا مقابل لوانته چه نتیجه ای کسب خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها