کد خبر : 1818974 | 21 فروردين 1401 ساعت 20:00 | 14.4K بازدید | 14 دیدگاه

درخواست هم‌تیمی بنزما؛ توپ طلا برای کریم (عکس)

لوکاس وازکز، وینگر اسپانیایی رئال مادرید در یک استوری اینستاگرامی کریم بنزما را شایسته کسب توپ طلا دانست.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با پیروزی 3-1 برابر چلسی در استمفوردبریج نیمی از راه صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را طی کرد. این پیروزی نیز با درخشش ستاره اول رئال مادرید در این فصل یعنی کریم‌ بنزما حاصل شد چرا که مهاجم فرانسوی موفق شد مثل دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن مقابل چلسی نیز هت‌تریک کند.

ستاره فرانسوی به‌قدری به یک مهره کلیدی برای رئال مادرید تبدیل شده که بسیاری معتقد هستند عدم حضور او در دیدار ال‌کلاسیکو یکی از مهم‌ترین دلایل شکست سنگین شاگردان کارلو آنچلوتی برابر بارسلونا بود. بنزما حالا اصلی‌ترین امید رئال مادرید در ادامه فصل محسوب می‌شود و آنچلوتی برای موفقیت در لالیگا و لیگ قهرمانان حساب ویژه‌ای روی این ستاره فرانسوی باز کرده است.

لوس بلانکوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لالیگا به مصاف ختافه رفت و با دو گل حریف خود را شکست داد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود. بنزما در این بازی حاضر بود و یک گل هم به ثمر رساند اما به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

لوکاس وازکز که یکی از گل‌های رئال مادرید در بازی دیشب برابر ختافه را به ثمر رساند بعد از بازی استوری جالبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و با قرار دادن عکسی در کنار بنزما و عبارت "توپ طلا" ستاره فرانسوی را شایسته کسب این جایزه دانست. همچنین خود بنزما نیز این استوری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

1704698

دیدگاه‌ها