کد خبر : 1819003 | 21 فروردين 1401 ساعت 22:26 | 9.3K بازدید | 6 دیدگاه

هندرسون: نبردیم، اما دنیا تمام نشده است!

جوردن هندرسون، کاپیتان باتجربه لیورپول مدعی شد این تیم هنوز در کورس قهرمانی قرار دارد.

هندرسون: نبردیم، اما دنیا تمام نشده است!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول اگرچه برای صدرنشینی باید در خانه منچسترسیتی به پیروزی می‌رسید، اما در نهایت در دیداری تماشایی و پر از موقعیت به تساوی 2-2 رضایت داد تا همچنان با یک امتیاز اختلاف در رده دوم جدول قرار گیرد. جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول در پایان این دیدار به تمجید از سبک بازی سیتی پرداخته و البته تاکید کرد کورس قهرمانی در این فصل همچنان ادامه خواهد داشت.

1704778

جوردن هندرسون گفت: "ما شخصیت فراوانی از خود در این دیدار نشان داده و دو بار موفق به بازگشت بعد از گل‌های منچسترسیتی شدیم. باید مثبت‌اندیش مانده و سعی کنیم در ادامه فصل نیز رو به جلو حرکت کنیم. بازی نزدیک و فشرده‌ای بود و البته که می‌دانستیم شرایط در این مسابقه به این شکل خواهد بود. آگاه بودیم که بازی سختی در انتظار ماست، زیرا سیتی تیم فوق العاده‌ای است. 

می‌خواستیم در این دیدار به پیروزی و سه امتیاز دست یابیم، اما این اتفاق رخ نداد. البته این پایان دنیا نیست و ما هنوز در کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر قرار داریم. ما بازی را خوب ‌شروع کردیم، اما در برخی از دقایق مسابقه کمی بی نظم عمل کردیم. می‌دانستیم که در جریان بازی تحت‌ پرس بازیکنان سیتی قرار خواهیم گرفت و آنها تیم فوق‌العاده‌ای هستند. اما وقتی آرامش بر جریان بازی لیورپول حاکم شد، توانستیم برای سیتی مشکلاتی ایجاد کنیم."

دیدگاه‌ها