کد خبر : 1819005 | 21 فروردين 1401 ساعت 22:47 | 21.9K بازدید | 5 دیدگاه

بازی مانند مبارزه بوکس بود؛

کلوپ: دست از تعقیب سیتی برنخواهیم داشت

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تقابل تیمش با سیتی را به یک مسابقه بوکس تشبیه کرد.

کلوپ: دست از تعقیب سیتی برنخواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که فرصت‌های گلزنی بسیار خوبی را از دست داد و البته در برخی دقایق مسابقه نیز خوش شانس بود، در نهایت در استادیوم اتحاد و خانه منچسترسیتی به تساوی 2-2 رضایت داد تا همچنان در رده دوم جدول قرار داشته باشد. یورگن کلوپ در پایان این دیدار تاکید کرد رقابت برای کسب عنوان قهرمانی ادامه دارد و مرسی سایدی‌ها تا پایان به تعقیب سیتی صدرنشین خواهند پرداخت.

یورگن کلوپ گفت: "عجب بازی فوق العاده‌ای بود. سیتی در دقایق ابتدایی کار را بهتر از ما شروع کرد، اما ما در آغاز نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم. سیتی سعی کرد از چند مورد مانند دویدن‌های هوشمند و فشار روی پاسورهای تیم ما استفاده کند و وقتی ما نفس کشیدیم توانستیم به گل اول دست یابیم. این دیدار مانند یک مبارزه بوکس بود، وقتی شما برای یک ثانیه دست‌های خود را پایین می‌آورید یک ضربه بزرگ می‌خورید. 

1704784

باید با این نتیجه زندگی کنیم و می‌توانیم با این تساوی کنار بیاییم. ما می‌توانستیم در برخی دقایق مسابقه بهتر عمل کنیم، اما در لحظات زیادی نیز واقعا نمایش خوبی از خود ارائه دادیم و البته شدت و انرژی در کل جریان بازی دیوانه کننده بود.

ما گل‌های دریافتی را در بین نیمه به بازیکنان لیورپول نشان دادیم. سیتی ایده حملات مستقیم‌تری نسبت به ما داشت و ما از نظر دفاعی کمی عجول عمل کردیم. بازیکنان سیتی توپ‌های دوم را بهتر دفاع کردند؛ ما می‌توانیم بهتر دفاع کنیم، اما جریان مسابقه واقعا پرفشار بود. هر دو تیم برای مالکیت توپ نیاز به استراحت داشتند. 

ضد حملات سیتی اصلا بد نیست و آنها واقعا باهوش هستند. حالا ما باید روی دیدار بعدی خود در لیگ قهرمانانم مقابل بنفیکا تمرکز کنیم و سپس دیدار نیمه نهایی جام حذفی با همین سیتی در پیش است. سپس روی لیگ برتر تمرکز می‌کنیم و خواهیم دید که چه اتفاقاتی تا پایان فصل برای لیورپول رخ خواهد داد. 6 روز دیگر دوباره باید با منچسترسیتی بازی کنیم و این اتفاق جالبی است. ما از تعقیب این تیم در لیگ برتر دست بر نخواهیم داشت و هنوز هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده است. از هواداران نیز بابت حمایتی که در این دیدار از تیم داشتند؛ تشکر می‌کنم."

دیدگاه‌ها