کد خبر : 1819009 | 21 فروردين 1401 ساعت 23:02 | 61.8K بازدید | 13 دیدگاه

به تیمم واقعا افتخار می‌کنم؛

گواردیولا: به بازیکنانم گفتم شما را می‌کُشم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد تیمش در هر هفت بازی باقی‌مانده به دنبال کسب پیروزی است.

گواردیولا: به بازیکنانم گفتم شما را می‌کُشم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در خانه خود برابر لیورپول به تساوی 2-2 دست یافت تا همچنان با یک امتیاز برتری در صدر جدول لیگ برتر باقی بماند. دو تیم فرصت‌های گلزنی بسیار خوبی را از دست دادند تا فینال لیگ برتر با تقسیم امتیازات تمام شود. پپ گواردیولا در پایان این دیدار به تمجید از سبک بازی لیورپول پرداخته و مدعی شد تیمش به اندازه، موقعیت برای کسب پیروزی داشته است.

پپ گواردیولا گفت: "تماشای بازی‌های لیورپول لذت بخش است. من می‌دانم که آنها چقدر خوب هستند و از تهدید بازیکنان تهاجمی این تیم خبر دارم. امروز مثال خوبی برای نشان دادن سطح لیگ برتر به مردم سراسر جهان بود. لیورپول تیمی باورنکردنی بوده و ساختار دفاعی آنها فوق العاده است. نباید فراموش کرد آنها اکثر اوقات حریفان خود را نابود می‌کنند.

1704797

این دیدار یک تبلیغ خوب برای لیگ برتر محسوب می‌شود. بازی فوق العاده‌ای بود و هر دو تیم در تلاش برای کسب پیروزی و سه امتیاز بودند. متاسفانه ما برنده نشدیم، اما عملکرد بسیار خوبی داشتیم و من به تیمم واقعا افتخار می‌کنم. ما فوق العاده خوب عمل کردیم. هر دو تیم می‌دانند که ‌هفت بازی باقی‌مانده و ما باید در همه این مسابقات پیروز شویم و برای این هدف بازی خواهیم کرد.

ما در استادیوم آنفیلد و در نیمه اول نمایش فوق ‌العاده‌ای از خود ارائه دادیم و اینجا هم نتیجه‌ای مشابه آن دیدار حاصل شد. احساس می‌کنم فرصت را برای کسب امتیازات کامل این بازی از دست دادیم. کورس تمام نشده و چه شکست می‌خوردیم و چه به برتری می‌رسیدیم همین را می‌گفتم. ما می‌دانیم که در ادامه راه باید چه کاری انجام دهیم. من به بازیکنان سیتی گفتم اگر با سر بالا از زمین بیرون نیایید، شما را می کشم. چطور می‌توانم به این بازیکنان، نحوه بازی‌شان اعتراض کنم؟ نحوه بازی آنها باعث افتخار هواداران ما شد.

من خیلی به یورگن کلوپ احترام می‌گذارم و او من را تبدیل به مربی بهتری کرده است. ما دوست نیستیم و با هم ناهار نمی‌خوریم. من شماره تلفن یورگن کلوپ را دارم، اما با او تماس نمی‌گیرم. احترام زیادی بین ما وجود دارد و او می‌داند که شنبه آینده و در نیمه نهایی جام حذفی، من سعی خواهم کرد یورگن را شکست دهم. تیم‌های کلوپ مثبت و تهاجمی هستند و من همیشه سعی می‌کنم از او تقلید کنم. البته ما یک بار در تالار مشاهیر با هم شام خواهیم خورد."

دیدگاه‌ها