کد خبر : 1819020 | 21 فروردين 1401 ساعت 23:46 | 4.5K بازدید | 3 دیدگاه

ژوتا: تا آخرین لحظه برای پیروزی مبارزه کردیم

دیگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول مدعی شد این تیم باید از شانس های گلزنی خود استفاده کند.

ژوتا: تا آخرین لحظه برای پیروزی مبارزه کردیم

به گزارش "ورزش سه"، دیگو ژوتا در شبی که تیمش در خانه منچسترسیتی به تساوی 2-2 رضایت داد، نمایش خوبی داشته و موفق شد گل اول لیورپول را وارد دروازه ادرسون کند. دیگو ژوتا در پایان این د یدار به تمجید از قدرت سیتی پرداخته و تاکید کرد آنها تا پایان فصل به کسب موفقیت باور خواهند داشت.

دیگو ژوتا گفت: "بازی بسیار فشرده و نزدیکی داشتیم. سیتی تیمی بسیار خوبی است و آنها امشب در خانه بازی می کردند. ما سعی کردیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم، اما در پایان احساس کردیم که می توانستیم کمی بهتر عمل کنیم. آنها موقعیت های خود را داشتند و ما نیز فرصت هایی برای زدن گل های بعدی داشتیم. 

1704815

در نهایت تا آخرین لحظه برای کسب پیروزی مبارزه کردیم. تردیدی وجود ندارد که سیتی در اجرای سبک مورد نظر خود از تبحر فراوانی برخوردار است، بنابراین بازی کردن در مقابل این تیم کار آسانی نیست. شما می‌دانید که می‌توانید دیر یا زود یک یا دو توپ را از حریف بربایید و این بازی فوتبال است، بنابراین باید از شانس های گلزنی خود استفاده کنید.  قافیه را به حریف باخته بودیم و بنابراین نیاز به تغییر کمی داشتیم، پس پایان نیمه اول فرصت خوبی برای ما شد تا دوباره در نیمه دوم به ارائه بازی مورد نظر خود ادامه دهیم. ما شروع بسیار خوبی داشتیم و در پایان به تساوی رسیدیم، اما حالا باید تا آخر فصل به کسب موفقیت باور داشته باشیم."

دیدگاه‌ها