کد خبر : 1819097 | 22 فروردين 1401 ساعت 11:42 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرزوی ماست بازی‌ها در شیراز باشد و تماشاچی بیاید

کمندانی: با تمام توان برای بقا می‌جنگیم

هافبک فجر سپاسی می گوید دوست دارند از امتیاز حضور هوادار در شیراز استفاده کنند.

کمندانی: با تمام توان برای بقا می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد کمندانی در مورد بازی فجر در آخرین دیدار قبل از تعطیلات که با نتیجه تساوی تمام شد به خبرنگار ما گفت: با احترام به تیم خوب آلومینیوم موقعیت‌های زیادی داشتیم و اگر می توانستیم موقعیت ها را گل کنیم مطمئنا برنده بازی بودیم ولی نشد. تاثیر چمن نسبت به بازی های قبلی را می توانستید ببینید که چه قدر تیم ما روان بازی کرد و موقعیت‌های گل خوبی ایجاد کردیم. انشاالله در بازی های بعدی موقعیت‌ها تبدیل به گل شود زیرا به سه امتیاز نیاز داریم. هر شش بازی مثل فینال است انشاالله که با تمام توان و تلاش برای بازی های بعدی گام بر می داریم.
او در مورد اینکه آیا قرار است فجر باز هم در مشهد میزبانی کند یا خیر ادامه داد: واقعیتش من از این موضوع اطلاعی ندارم. انشاالله تا بازی بعد باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. درست است که رفت و آمد سخت است ولی ارزش دارد چون بچه ها در آن زمین تحول را دیدند حضور آقا مجتبی هم  جای خود دارد. بچه ها به خوبی به هم پاس دادند و موقعیت های خوبی را درست کردیم. اگر زمین شیراز درست شود ما از خدایمان است بازی ها را در شیراز و در حضور طرفداران فجر سپاسی برگزار کنیم. بحث ما فقط زمین و فوتبال بازی کردن است. در کل دنیا تماشاگران خیلی تاثیر گذار هستند امیدوارم بتوانیم در شیراز بازی کنیم.
هافبک فجر در مورد وقفه لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظرم برای ما مفید است چون آقا مجتبی شناخت بیشتری از لحاظ تاکتیکی و فردی پیدا می کند و به نظرم برای ما بد نبود. من دوست دارم بازی ها پشت سر هم باشد چون بازیکن اینگونه می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.
کمندانی در پایان در مورد اینکه به بقا امیدوار هستند یا خیر افزود:  با تمام توان می جنگیم که این تیم را نگه داریم. سال گذشته هم در نساجی دقیقا همین شرایط را تجربه کردم که با همت کادرفنی و بازیکنان در لیگ ماندیم. آن بازی که ما با آلومینیوم انجام دادیم خیلی چیز ها را نشان داد و ما را امیدوار کرد. مطمئنا در آینده بهتر از این هم می توانیم بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها