کد خبر : 1819135 | 22 فروردين 1401 ساعت 14:18 | 35.5K بازدید | 29 دیدگاه

برای ادامه حضور و جلب اعتماد هواداران

گوهری باید راه حامد لک را در پیش بگیرد

دروازه‌بان پرسپولیس در شرایطی که طی دو هفته اخیر رقیب خود (حامد لک) را هم در رقابت نمی‌بیند، نتوانسته از این فرصت به خوبی سود ببرد.

گوهری باید راه حامد لک را در پیش بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک شاید در یک حرکت خودخواسته و با توجه به افول غیرقابل باوری که در پیش گرفته بود، رفته رفته از اعتمادی که کادرفنی و حتی هواداران نسبت به وی داشتند، دور شد. این روند تا جایی پیش رفت که حتی باعث شد یحیی گل محمدی علیرغم قبول تمدید قرارداد این دروازه‌بان، او را از تمرینات گروهی نیز منع کند و لک دو بازی اخیر تیمش مقابل هوادار و آلومینیوم اراک را سکونشین شد.

در این میان شاید بهترین فرصت برای احمد گوهری بود تا خود را به عنوان شماره یک در این تیم تثبیت کند. او که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس آمده بود، بعد از چند بازی نیمکت نشینی در نهایت با سلسله اشتباهاتی که حامد لک داشت، به جایگاه اصلی رسید و حتی در دربی نیز توانست به عنوان دروازه‌بان فیکس در ترکیب سرخپوشان به میدان برود. او البته هنوز نتوانسته به آن اعتماد بنفس مطلوبی که برای حضور در ترکیب این تیم نیاز است دست یابد و نمایش قابل اعتمادی از خود به جا نگذاشته است. شاید مهمترین صحنه‌های قابل اشاره از این دروازه‌بان معطوف به بازی با هوادار باشد که اولین و البته تنها کلین شیت او در پرسپولیس بوده است.

با این حال دریافت سه گل از آلومینیوم و ارتکاب یک پنالتی (البته موفق شد این پنالتی را مهار کند تا شکست پرسپولیس سنگین‌تر نشود)، نمی‌تواند آمار مناسبی برای هر دروازه‌بانی در قامت گلر پرسپولیس در استادیوم آزادی محسوب شود. گوهری امیدوار بود که حضور در جمع سرخپوشان، در مسیری که دنبال می‌کند، شروعی دوباره باشد اما تا به اینجا به هیچ عنوان نتوانسته در این هدف موفق شود. از بد حادثه برای پرسپولیس، یحیی گل محمدی و البته هواداران این تیم، حامد لک نیز فرسخ‌ها با آن دروازه‌بان روزهای ابتدایی حضورش در این تیم و نمایش قابل توجه در لیگ قهرمانان که باعث صعود سرخ‌ها به فینال آسیا شد، فاصله دارد.

گوهری اما شاید در بازی‌های کم تعداد تا پایان فصل و در صورتی که لک نتواند انتظارات را برای بازگشت به تمرینات گروهی و رقابت برای بازپس‌گیری شماره یک را برآورده کند، این فرصت را خواهد داشت تا همچنان این پیراهن را در اختیار داشته باشد و شانس ادامه همکاری با این تیم را برای فصل آینده نیز به خود اختصاص دهد. این مهم اما وابسته به این خواهد بود احمد گوهری راه حامد لک را در پیش بگیرد؛ البته مسیر روزهای ابتدایی حامد لک و درخشش او در لیگ قهرمانان آسیا.

شما چه آینده‌ای برای دروازه‌بانان کنونی پرسپولیس تصور می‌کنید؟

دیدگاه‌ها