کد خبر : 1819174 | 22 فروردين 1401 ساعت 19:09 | 25K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف کاپیتان لیورپول بعد از تساوی در اتحاد

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول‌ اعتراف کرد که بعد از توقف برابر منچسترسیتی حالا قهرمانی در دستان حریف است.

اعتراف کاپیتان لیورپول بعد از تساوی در اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر‌سیتی و لیورپول شب گذشته در یک بازی هیجان انگیز به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این دیدار با نتیجه 2-2 به پایان رسید تا در فاصله هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم پپ گواردیولا با یک امتیاز بیشتر جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، حالا اعتراف کرده که بعد از توقف برابر منچسترسیتی کار آنها برای کسب عنوان قهرمانی دشوار شده است. او گفت: "ما می‌خواستیم به این‌جا بیاییم و برنده شویم و سپس در هفت بازی بعدی شرایط در دستان ما بود. متاسفانه حالا این‌طور نیست و در دستان سیتی است. ما باید تا انتها به راه خود ادامه دهیم و اگر لغزشی رخ داد، باید آماده حمله باشیم. این ذهنیت ماست."

1705075

هندرسون در ادامه گفت: "ما می‌خواستیم سه امتیاز را کسب کنیم. تلاش زیادی انجام دادیم و بازی را هم نباختیم که این هم مسئله مهمی است‌. ما باید نکات مثبت را در نظر بگیریم و حرکت کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

ما می‌توانستیم کمی بهتر شروع کنیم، اما منصفانه بگویم، فکر می‌کنم این که ادامه دادیم و دو بار عقب افتادیم و دو بار برگشتیم، واقعا مثبت است. همچنین شخصیت بزرگی برای ادامه دادن در لحظات سخت نشان دادیم. در عین حال می‌توانیم کمی بهتر باشیم، مخصوصاً با توپ. وقتی فوتبال بازی می‌کردیم احساس می‌کردم این به آنها آسیب می‌زند و گل‌ها از همین جا به‌دست می‌آیند."

دیدگاه‌ها