کد خبر : 1819267 | 23 فروردين 1401 ساعت 10:33 | 33.2K بازدید | 6 دیدگاه

رد پای یک استقلالی در پیروزی بزرگ نساجی

شب گذشته نساجی در یک بازی سخت و پر فشار در نهایت استقلال را در ضربات پنالتی شکست داد تا برای اولین بار در تاریخ این باشگاه راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود.

رد پای یک استقلالی در پیروزی بزرگ نساجی

به گزارش "ورزش سه"، وقتی امیر عرب براقی داور مسابقه در سوت خود به علامت پایان بازی با نتیجه مساوی بدون گل دمید ساکت الهامی نفرات با تجربه تیمش را برای زدن ضربات پنالتی انتخاب کرد. نفراتی که بدون شک در سوابق بازیگری خود بارها و بارها چنین فضایی را تجربه کردند. ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، سعید بیگی، مهدی نظری و کاپیتان حامد شیری.

زمانی که علیرضا حقیقی ضربه آمانوف را مهار کرد نوبت به مهدی نظری رسید تا برتری را برای اردوی تیم نساجی به ارمغان بیاورد؛ دل تو دل هواداران نساجی در آزادی و همه آنهایی که پای گیرنده های تلویزیونی نشسته بودند نبود؛ به خصوص که استقلالی ها حاضر در استادیوم آزادی که به نظر می رسید تعدادشان بیش از 20 هزار نفر است با سر و صدای زیادی تلاش می کردند تمرکز مهدی نظری را بهم بریزند اما این بازیکن باتجربه آرام تر و نرم تر از هم تیمی هایش ضربه را به خلاف جهت علیرضا رضایی رسید تا نساجی در ضربات پنالتی یک گل از استقلال جلو بیافتد. گل شدن ضربه پنالتی پنجم استقلال این تیم را به بازگشت نتیجه امیدوار نگه داشت اما در پایان ضربه پنالتی پنجم نساجی توسط حامد شیری تبدیل به گل شد تا نساجی در یک شب به یاد ماندنی استقلال را حذف و راهی مرحله نیمه نهایی بازی ها شود.

1705198

 

مهدی نظری که در این بازی به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شده بود در دقایق حضور در میدان با دوندگی بی امان سعی کرد به تیمش در حفظ نتیجه کمک کند که در این امر موفق بود. در غیاب کریم اسلامی و صابر حردانی، مهدی نظری و عرفان گل محمدی مهاجم جوان نساجی تلاش کردند سنگر این تیم را در خط جلو حفظ کنند که موفق بودند تا جایی که بازی به ضربات پنالتی کشید. در ضربات پنالتی هم نساجی 5-4 برنده و حالا در آستانه کسب یک موفقیت بزرگ قرار دارد؛ قهرمانی جام حذفی.

عکس: نصیر مقدری

دیدگاه‌ها