کد خبر : 1819286 | 23 فروردين 1401 ساعت 11:50 | 28.6K بازدید | 10 دیدگاه

بوسه حقیقی بر توپ مثل علی بیرو (عکس)

علیرضا حقیقی یکی از ارکان پیروزی نساجی در برابر استقلال بود. نه تنها به خاطر مهار ضربه پنالتی آمانوف. او در جریان بازی هم چند توپ خوب از آبی ها گرفت.

بوسه حقیقی بر توپ مثل علی بیرو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی حالا که به همراه نساجی در آستانه دست یابی به یک افتخار بزرگ است شب گذشته در برابر استقلال یکی از بهترین بازی های این فصل را تجربه کرد. او این فصل در دروازه نساجی کمتر دچار فراز و نشیب شد و در بازی هایی که نساجی به پیروزی رسید به طور حتم رد پای او در این پیروزی پر رنگ بوده است. از جمله در بازی شب گذشته که در نهایت حکم به صعود نساجی به جمع چهار تیم برتر جام حذفی داد.

در بازی شب گذشته، علیرضا حقیقی در یک صحنه بعد از مهار توپ چند ثانیه ای آن را را در آغوش گرفت. صحنه ای که ما را به یاد مهار پنالتی کریس رونالدو در جام جهانی توسط علیرضا بیرانوند انداخت که بر توپ بوسه زد. هر چند در یک صحنه هم تیرک دروازه به کمک علیرضا حقیقی آمد اما واکنش های این دروازه بان در برابر حملات آبی ها نقش پر رنگ تری در کشاندن بازی به ضربات پنالتی و در نهایت برتری نساجی داشت.

مهار ضربه پنالتی آمانوف اوج هنرنمایی علیرضا حقیقی در بازی شب گذشته بود. مهاری که موجب شد تا بار دیگر اذعان کنیم این دروازه بان قادر به مهار پنالتی های مهم است.

عکس: مهدی افشاری

1705233

دیدگاه‌ها