کد خبر : 1819313 | 23 فروردين 1401 ساعت 14:27 | 20K بازدید | 4 دیدگاه

مس را دستکم نمی‌گیریم

کریم زاده: ان‌شاء‌الله ما و استقلال قهرمان شویم

تمام تمرکز نساجی روی قهرمانی جام حذفی است. این جمله بازیکن قرضی استقلال به نساجی است؛متین کریم‌زاده.

کریم زاده: ان‌شاء‌الله ما و استقلال قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، متین کریم زاده در مورد پیروزی نساجی در جام حذفی مقابل استقلال و صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: بازی سنگینی بود. استقلال هم نسبت به تیم‌های دیگر قدرتر است و ما کاملا برنامه ریزی شده آمدیم. با توجه به شناختی که آقای ساکت الهامی از استقلال داشت ما همانطور پیش رفتیم و نتیجه هم گرفتیم.
او در مورد ضربات پنالتی ادامه داد: در کل دنیا ضربات پنالتی ۵۰-۵۰ و شانسی است و در آن لحظات توکلمان به خدا بود. خیلی خوشحالم که توانستیم این بازی را ببریم و برای استقلال در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم. فوتبال است و یک طرف آن برد و یک طرفش باخت است.
این بازیکن در خصوص اعتراض استقلالی ها به صحنه گل آرمان رمضانی که مردود اعلام شد گفت: من خودم پشت سر حامد شیری و نزدیک به امیر جان ملکی بودم. جای استوک کاملاً روی زانوی امیر مانده و داور درست تشخیص داده و به نظرم بهتر است کارشناسان محترم نظر بدهند.
کریم زاده در مورد اعتقاد یکی دو کارشناس به این که باید برای نساجی پنالتی گرفته می‌شد نظرش را اینگونه بیان کرد: کارشناسان بهتر می دانند. وقتی روی کریم خطا شد و ما صحنه را دیدیم همه گفتیم که پنالتی است ولی تصمیم داور اینگونه نبود. کارشناسان می توانند خیلی واضح تر صحنه را ببینند و نظر بدهند.
بازیکن نساجی در مورد حضور هواداران این تیم در استادیوم آزادی اظهار کرد: دست آقای حدادیان درد نکند زیرا شرایط را فراهم کرده بود. اتوبوس‌هایی را در اختیار هواداران قرار داده بود که بتوانند به تهران بیایند. فوتبال با تماشاگر خیلی قشنگ تر است و جذابیت خاص خودش را دارد،دستشان درد نکند واقعاً زحمت کشیدند خدا را هزار بار شکر می کنیم که جلویشان رو سفید شدیم.
مدافع نساجی در مورد رویارویی با تیم سابقش یعنی استقلال گفت: تمام بازی های لیگ جدا و این بازی هم جدا. فوتبال در این موارد رحم ندارد یک طرف برد ویک طرف باخت است. در حال حاضر بازیکن نساجی هستم و برای تیمم آرزوی موفقیت دارم و از این به بعد هم برای استقلال داخل لیگ آرزوی موفقیت دارم و از صمیم قلبم دوست دارم استقلال در لیگ قهرمان شود. انشاالله که این اتفاق بیفتد. استقلال بعد از ۲۴ هفته اولین باخت خودش را آورد و صد در صد این مورد برایشان خیلی سخت است ولی با شناختی که از آقا فرهاد و کادرش دارم می‌توانند این تیم را جمع و جور کنند.
کریم زاده در پایان در مورد دیدار با مس کرمان در نیمه نهایی و اینکه به قهرمانی حذفی فکر می کنند یا خیر افزود: ۱۰۰% به قهرمانی حذفی فکر می‌کنیم. زمانی که استقلال تیم اول لیگ را شکست دادیم از پس از قهرمانی هم برمی آییم البته مس کرمان را هم دست کم نمی‌گیریم، تیم فوق العاده خوب و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است. ما فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. بازی استقلال برای ما گذشت. تمام کادر و بازیکنان به بازی با مس کرمان فکر می کنند و ما پله پله جلو می‌رویم.

دیدگاه‌ها