کد خبر : 1819384 | 23 فروردين 1401 ساعت 22:07 | 141.9K بازدید | 26 دیدگاه

توافق با اریک تن‌هاخ؛

قطعی؛ سرمربی بعدی منچستریونایتد انتخاب شد

دیوید اورنشتاین، خبرنگار مشهور مدعی شد منچستریونایتد با اریک تن هاخ به توافق کامل رسیده است.

قطعی؛ سرمربی بعدی منچستریونایتد انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل و بعد از قطع همکاری با اوله گونار سولسشر بود که مدیران باشگاه منچستریونایتد با رالف رانگنیک آلمانی و باتجربه به‌عنوان گزینه موقت و تا پایان فصل به توافق دست یافتند. از همان مقطع اخبار و شایعات زیادی در مورد سرمربی بعدی این باشگاه پرهوادار منتشر شد و حالا به نظر می‌رسد قطعا شاهد حضور اریک تن هاخ، روی نیمکت شیاطین سرخ در فصول پیش رو خواهیم بود.

1705386

اخبار حاکی از آن است که مدیران باشگاه منچستر یونایتد با اریک تن هاخ به توافق رسیده‌اند و او قطعا فصل بعد در اولدترافورد فعالیت خواهد کرد. قرارداد تن هاخ با شیاطین سرخ چهار ساله خواهد بود و از فصل تابستان آغاز می‌شود. البته این خبر فعلا به‌صورت رسمی اعلام نخواهد شد، زیرا مدیران یونایتد برای باشگاه آژاکس و اریک تن هاخ احترام قائل بوده و نمی‌خواهند تمرکز این سرمربی هلندی را بهم بزنند. آژاکس در ادامه فصل فینال جام حذفی را در پیش داشته و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال این کشور خواهد بود.

اریک تن هاخ در سال‌های اخیر روی نیمکت این باشگاه هلندی عملکرد درخشانی داشته و حتی در سال 2019 فاصله‌ای تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نیز نداشت. در سال‌های اخیر شاهد تغییر و تحولات فراوان و البته بی‌نتیجه‌ای روی نیمکت یونایتد بوده‌ایم و هواداران این تیم امیدوار به تغییر روند با ورود اریک تن هاخ به اولدترافورد هستند.

منچستریونایتد در هفته‌های اصلا خوب ظاهر نشده و شانس چندانی برای رسیدن به لیگ قهرمانان فصل بعد ندارد. بی تردید با توجه به این شرایط بغرنج، کار اریک تن هاخ برای بازسازی این باشگاه در لیگ برتر و البته اروپا و کسب نتایج درخشان بسیار دشوار خواهد بود.

1705387

دیدگاه‌ها