کد خبر : 1820150 | 28 فروردين 1401 ساعت 19:58 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

بیلفلد 0 - 3 بایرن مونیخ؛ یک قدم تا قهرمانی

بایرن مونیخ با ارائه نمایشی برتر موفق شد با سه گل از سد بیلفلد عبور کند.

بیلفلد 0 - 3 بایرن مونیخ؛ یک قدم تا قهرمانی

‌به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در روزی که مشکل چندانی برابر بلیفلد نداشت، با سه گل این تیم را مغلوب کرد و حالا برتری در مسابقه هفته بعد مقابل دورتموند به منزله قطعی شدن قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا خواهد بود. 

در همان لحظات ابتدایی و روی ارسال سرژ گنابری بود که بایرن مونیخ تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه رابرت لواندوفسکی روی خط فرود آمد و این موقعیت خوب برای بایرن مونیخ از دست رفت.

اما در دقیقه 10 بایرن مونیخ به گل نخست دست یافت. روی ارسال آلفونسو دیویس و ضربه رابرت لواندوفسکی، توپ به لائورسن برخورد کرده و با گل به خودی این بازیکن وارد دروازه بیلفلد شد.

1706637

دقایقی بعد بلیفلد فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه بایرن مونیخ داشت، اما ضربه اوکوگاوا در گوشه محوطه جریمه دقیق نبود و از بالای دروازه مانوئل نویر به بیرون رفت. 

در ادامه این بار بایرن مونیخ روی ارسال رابرت لواندوفسکی می‌توانست به گل دوم خود نیز دست پیدا کند، اما ضربه سر مارسل سابیتزر دقیق نبود و راهی به دروازه بیلفلد پیدا نکرد. در دقیقه 45 خواکیم نیلسون ‌مقابل دروازه بایرن مونیخ صاحب فرصت مناسبی شد، اما ضربه سر او را مانوئل نویر دفع کرد.

‌در لحظات پایانی نیمه اول بایرن مونیخ به گل دوم نیز دست یافت. ارسال دقیق جاشوا کیمیچ در سمت راست محوطه به سرژ گنابری رسید و او با یک ضربه والی و فنی به گوشه دروازه کار را تمام کرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بایرن مونیخ با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

1706639

بایرن مونیخ نیمه دوم را نیز هجومی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی سرژ گنابری موقعیت مناسبی برای زدن گل سوم هم داشت، اما ضربه او با عکس العمل استفن اورتگا همراه شد.

در دقیقه 63 بلیفلد فرصت خوبی برای باز کردن دروازه بایرن مونیخ و کم کردن اختلاف داشت، اما ضربه سر آموس پیپر با واکنش خوب مانوئل نویر همراه شد. دقایقی بعد این بار جمال موسیالا شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما اورتگا به زیبایی ضربه این بازیکن جوان را دفع کرد.

‌در دقیقه 85 بایرن مونیخ به گل سوم نیز دست یافت. ارسال رابرت لواندوفسکی در مقابل دروازه به جمال موسیالا رسید و او به‌راحتی و با پای راست دروازه حریف را باز کرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بایرن مونیخ با همان سه گل به برتری رسید.

دیدگاه‌ها