کد خبر : 1820154 | 28 فروردين 1401 ساعت 20:32 | 14.3K بازدید | 5 دیدگاه

مربیان پرتغالی سپاهان همراه با نویدکیا (عکس)

دو مربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در آخرین تمرین این تیم دقایق پرکاری را پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، زردپوشان اصفهانی شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشتند و با نتیجه سه بر یک موفق به شکست پاختاکور شدند، اما آنها در دومین مسابقه با اینکه می‌توانستند حداقل یک امتیاز بگیرند، با فرصت سوزی‌هایی که مهاجمین این تیم کردند، قافیه را به تیم پرستاره قطری واگذار کردند و در ادامه با شکستِ غیرمنتظره مقابل التعاون که در روز اخراج عزت پورقاز در دقیقه 10 رخ داد، شرایط آنها در گروه بسیار پیچیده شد.

1706646
این نتایج سبب شد تا روحیه اعضای تیم پس از پایان دور رفت به پایین‎‌ترین حد برسد و آنها تمرینات سختی را طی یکی دو روز اخیر پشت سر گذاشته‌اند.
نکته جالب توجه اینکه در آخرین تمرین این تیم که در ساعات پایانی شب گذشته در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان برگزار شد، محرم نویدکیا بیشتر نظاره‌گر تمرین بود و بیشتر میگوئل تکسیرا و لوئیس ماتینز بودند که بخش‌های مختلف تمرین را طراحی‌ می‌کردند و نکات مورد نیاز را به بازیکنان انتقال می‌دادند.
با این حال ساعتی پیش نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان ضمن تایید این نکته که بازیکنانش پس از دو شکست دور از انتظار اذیت شده‌اند، به شرایط روحی خوب آنها پیش از مصاف دوم با التعاون اشاره داشت و اینکه آنها برای تغییر اوضاع تیم مصمم هستند.

1706647
1706648
1706649

دیدگاه‌ها