کد خبر : 1820343 | 29 فروردين 1401 ساعت 22:55 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جنوبی صفر- سایپای تهران صفر

لیگ یک/سایپا 10 نفره هم زمین‌گیر نشد

نبرد پارس جنوبی جم و سایپای تهران هم برنده نداشت.

لیگ یک/سایپا 10 نفره هم زمین‌گیر نشد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دیگر از دیدار‌های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول پارس جنوبی و سایپا دو تیم سابقا لیگ برتر در ورزشگاه تختی جم روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند. در نهایت 90 دقیقه تلاش دو تیم برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه اول، این بازی بسیار درگیرانه پیگیری شد و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در نیمه دوم هم بازی به همین شکل پیش رفت و شاهد یک مصاف فیزیکی بودیم تا اینکه در دقیقه 70 علی خدایی، مدافع راست تیم سایپا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.
این کارت قرمز بازی را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد فشار پارس جنوبی روی دروازه نارنجی‌پوشان اضافه شود. با این‌حال شاگردان امیدرضا روانخواه بازهم روی ضدحملات می‌توانستند دروازه را باز کنند.
در نهایت اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.
نکته قابل توجه در بازی امشب حضور چند بازیکن از رده سنی امید در ترکیب اصلی سایپا بود؛ امیدرضا روانخواه در این بازی تصمیم گرفت از برخی نفرات باتجربه‌اش مثل حسین ماهینی، حسین مالکی و... در ترکیب اصلی استفاده نکند و جوان‌تر‌ها در ترکیب به میدان بروند. با این حال سایپا توانست بازی خوبی انجام بدهد و 10 نفره یک امتیاز از میدان سخت جم دشت کند.
پارس جنوبی نیز عملکرد خوبی داشت و شاید اگر خوش شانس بود 3 امتیاز را مال خود می‌کرد.
با این نتیجه پارس جنوبی 38 امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند. سایپا نیز جمع امتیازاتش را به 32 رساند و به رتبه یازدهم صعود کرد.

1706932
1706933

دیدگاه‌ها