کد خبر : 1820539 | 31 فروردين 1401 ساعت 00:47 | 15.1K بازدید | 4 دیدگاه

نظری: بازی چرک حریف روی اعصاب بود!

مهاجم نساجی از برگزاری بازی فینال در تبریز استقبال کرد.

نظری: بازی چرک حریف روی اعصاب بود!

به گزارش "ورزش سه" محمدمهدی نظری که با گرفتن پنالتی در آخرین دقایق بازی برای تیمش مفید واقع شد بعد از بازی در میکسدزون آزادی برابر خبرنگاران قرار گرفت.
نظری در خصوص اینکه با توجه به گرفتن پنالتی برای تیمش نقش دوم صعود نساجی به فینال را ایفا کرده گفت:" نه، این نقش اول و دوم که معنی نمی‌دهد، همه بچه‌ها تلاش کردند و لطف خدا شامل حالم شد و توانستم پنالتی بگیرم و حامد شیری توانست آن را گل کند و تیم ما به فینال برسد.
خبرنگاری در مورد مشکوک بودن پنالتی از نظری پرسید پنالتی را گرفتی یا پنالتی بود که مهاجم سابق استقلال پاسخ داد:" پنالتی را هم می‌شود گرفت و هم ممکن است پنالتی باشد. مهاجم دنبال این است که ضربه به او برخورد کند و پنالتی شود. صد درصد برخورد بود و خداراشکر شرمنده این هواداران نشدیم و توانستیم ببریم.
او در مورد درگیرانه شدن بازی اصطلاح عجیبی به‌کار برد و گفت:" خودتان می‌دانید وقتی تیمی چرک بازی می‌کند و دفاعی بازی می‌کند و روی اعصاب می‌رود و وقت‌تلفی می‌کند، اعصاب‌ها به هم می‌ریزد! من خودم هم در صحنه‌ای این‌گونه شدم و اعصابم به هم ریخت ولی جای شکرش باقی است که توانستیم گل بزنیم و بازی را ببریم."
بازی در تبریز سؤال دیگری بود که نظری در موردش اذعان داشت:" تبریز برای من خوش‌یمن بوده و همیشه در آنجا گل زدم. امیدوارم که فینال هم خوش‌یمن باشد و جامی خوشگل به هواداران تقدیم کنیم. البته فاصله از سطح دریا و دوری از تماشاگران برایمان مشکل‌ساز خواهد بود ولی دیگر فینال است و برای اراک هم این مشکلات وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها