کد خبر : 1820543 | 31 فروردين 1401 ساعت 00:54 | 33.4K بازدید | 3 دیدگاه

دوست داشتیم همین جو را در وطنی ببینیم

حقیقی: پرسپولیس؟ سوال بعد لطفاً

دروازه‌بان نساجی بعد از راه‌یابی به فینال با تیمش صحبت‌های جالبی در میکسدزون انجام داد.

حقیقی: پرسپولیس؟ سوال بعد لطفاً

به گزارش "ورزش سه" علیرضا حقیقی که با بازی درخشانش مقابل استقلال یکی از عوامل صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی بود در مورد فینالیست شدن با شکست دادن مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: اول از همه این برد را به مردم خوب مازندران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم مستحق این برد بودند البته لیاقتشان بیشتر از این صحبت‌ها است. بازی یک‌طرفه و کل بازی دست ما بود؛ چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم تبدیل به گل کنیم مضاف بر اینکه آنها هم آمده بودند فقط وقت کشی کنند؛ من چیز خاصی از مس‌ کرمان ندیدم.
او در مورد درگیری‌های این دیدار ادامه داد: چی بگویم؟ درگیری داشت دیگر! بازی حساسی بود و آنها یک مقدار تنش ایجاد کردند و ۱۰ دقیقه در نیمه اول بازی را خواباندند ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم توانستیم این بازی را ببریم.
حقیقی که خاتمه دهنده درگیری‌ها بود توضیح داد: به هر حال سن و سالی از ما گذشته، ۲۳ سالم است (می‌خندد) نیمه اول کلی وقت اضافه داشت و اگر در نیمه دوم می‌خواستیم به جو بازی برویم و قبلش به حواشی می‌پرداختیم فکر می‌کنم ما بازنده این دیدار می‌شدیم. خدا این عزت را هم به ما و هم کل استان مازندران داد و توانستیم این بازی را ببریم.

1707321
دروازه‌بان باتجربه نساجی در مورد این‌که هفته گذشته گفته بود اگر از زلاتان یک‌سری سوالات پرسیده شود واکنش بدی نشان می‌دهد توضیح داد: اول از همه چیزی که بوده گذشته و من هم جواب حرفی که زده شد؛ دادم و منظور بدی نداشتم. من گفتم بازی را مقابل تیم خوب و بزرگ استقلال بردیم و با خوشحالی بیرون می‌آییم آن وقت یک سوال حاشیه‌ای می‌پرسند و ما هم زمانی که می‌آییم خسته هستیم و شاید هرکس دیگری جای من بود جواب بدتری می‌داد. من فکر می‌کنم اگر زلاتان بود طرف را با خاک یکسان می‌کرد! من برای همه خبرنگاران احترام قائل هستم چون اگر شما نباشید هیچ خبری هم وجود ندارد.
حقیقی در مورد عکسی که از او در کنار درویش مدیرعامل پرسپولیس منتشر شد و آیا مایل است فصل بعد به پرسپولیس برود واکنش جالبی نشان داد و گفت: سوال بعدی لطفاً!
گلر نساجی در مورد ۱۲۰ دقیقه کلین‌شیت نظرش را این‌گونه بیان کرد: این زحمات کل بچه‌ها بود نه من. حامد شیری گل زد انگار من زدم و زمانی که گل نمی‌خوریم و دفاع می‌کنیم کل تیم دخیل است.
حقیقی در مورد حضور پر تعداد تماشاگران و اینکه ۲ پراید در مسیر آمدن‌ به تهران چپ کردند گفت: من فقط می‌توانم از تک تک هواداران نساجی تشکر کنم. لیاقتشان این است بهترین امکانات را داشته باشند، کل تیم از خدایش بود این جو‌ در استادیوم شهید وطنی باشد و آنجا جشن بگیریم، ما خودمان هم به‌تازگی استادیوم وطنی را ندیدیم انشاالله که پیشرفت کرده باشد.

دیدگاه‌ها