کد خبر : 1820586 | 31 فروردين 1401 ساعت 11:46 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

فشار شدید یک بازی به ظاهر ساده

مهاجمی که بعد از درخشش به گریه افتاد

مهدی نظری یک بار دیگر اثرگذاری خود در ترکیب تیم نساجی و موفقیت این تیم را در جام حذفی نشان داد.

مهاجمی که بعد از درخشش به گریه افتاد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی نظری که در بازی با استقلال بعد از مهار ضربه پنالتی آمانوف توسط علیرضا حقیقی ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد تا نساجی یک گل جلو بیافتد و در نهایت با ضربه پنالتی پنجم توسط حامد شیری به پیروزی برسد؛ در بازی با مس هم با پنالتی‌ای که در دقیقه 118 بازی گرفت موجب پیروزی یک بر صفر نساجی و صعود تیم مازنی به فینال شد.

مهاجم اسبق تیم استقلال که فصل های متمادی است به عضویت تیم نساجی در آمده این فصل خیلی در ترکیب ثابت تیم به بازی گرفته نشد اما هر گاه به میدان آمد اثرگذاری خود را نشان داد. نمایش کوتاه او در بازی با مس کرمان نشان داد هنوز هم می تواند در ترکیب تیم مازنی بازیکن اثرگذاری باشد.

 

1707444

 

نکته جالب در این بازی گریه مهدی نظری بعداز گرفتن پنالتی بود بطوریکه کریم اسلامی به سمت او رفت و تلاش کرد مهاجم با تجربه تیمش را دعوت به آرامش کند. به نظر می رسد این گریه به خاطر فشار بازی بود که تیم نساجی تحمل می کرد و همان طور که با اعلام پنالتی از سوی مهدی سیدعلی استادیوم آزادی غرق شادی شد، مهدی نظری هم از درون اشک ریخت که به طور حتم اشک شوق بود. گویی مهدی نظری به خوبی می دانست ضربه پنالتی توسط حامد شیری تبدیل به گل می شد و نساجی با یک گل به دیدار پایانی لیگ برتر صعود می کند و پیش از همه این اتفاقات برای صعود نساجی به دیدار پایانی گریه کرد.

اشک ها و شادی ها در فوتبال یک اتفاق تکراری است اما کمتر کسی تصور می کرد مهدی نظری مهاجم با تجربه نساجی بعد از گرفتن پنالتی برای تیمش گریه کند و این گریه جزو اتفاقات ماندگار این فصل جام حذفی باقی می‌ماند.

عکس‌:امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها