کد خبر : 1820635 | 31 فروردين 1401 ساعت 14:56 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدون سند و مدرک محروم‌مان کردند

نوربخش: میرقربانی باعث شد تا به تبانی متهم شویم

هافبک فصل گذشته سردار بوکان یکی دیگر از بازیکنانی است که در پرونده تبانی فصل گذشته در جدال با شهید قندی با محرومیت مواجه شده است.

نوربخش: میرقربانی باعث شد تا به تبانی متهم شویم

به گزارش "ورزش سه"، صبح روز گذشته کمیته اخلاق در حکمی سنگین چند بازیکن فوتبال را محروم کرد. این پرونده مربوط  به هفته آخر لیگ دو فصل گذشته است. جایی که شهید قندی یزد که برای صعود نیازمند آوراژ گل بود، در جدال با سردار بوکان با 10 گل به برتری رسید. انتشار تصاویری از این بازی و واکنش‌هایی که نسبت به نحوه دریافت گل‌ها توسط سردار بوکان، شکل گرفت، باعث شد تا کمیته انضباطی و در ادامه کمیته اخلاق به آن ورود کنند و در نهایت رای به محرومیت‌های سنگینی در خصوص تبانی بدهند. مصطفی نوربخش بازیکن فصل گذشته سردار بوکان یکی از بازیکنانی بود که از سوی این کمیته به محرومیتی دو ساله و پرداخت صد میلیون تومان جریمه محکوم شد.

وی درباره این محرومیتش اینطور توضیح می‌دهد: نیم فصل سال قبل وقتی به تیم سردار بودکان رفتم در 14 بازی سه گل به ثمر رساندم و هشت امتیاز برای این تیم به تنهایی به دست آوردم و به زعم کارشناسان یکی از بهترین بازیکنان این تیم در نیم فصل بودم.

وی ادامه داد: ما هفته آ‌خر با تیم شهید قندی بازی داشتیم و این در شرایطی بود که دو هفته قبل از این بازی ما تمرین نکردیم و در خانه بودیم. دو روز مانده به بازی برای ما بلیت گرفتند و کلا 11 بازیکن بودیم که در این دیدار به میدان رفتیم بعد از آن باخت سنگین کمیته اخلاق چند کارشناس آورد که آنها اعلام کردند این بازی حالت عادی نداشته و هر سه مدافع تیم را محروم کردند.

نوربخش با اشاره به محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی و اخلاق متوجه وی شده اینطور واکنش نشان می دهد: نمی‌دانم بر اساس چه ادله و استدلالی ما را محروم کردند. حتی ما گفتیم اگر یک تماس یک مدرک حتی یک پرینت از تماس‌هایی که با ما گرفته شده است بیاورید اگر ما کوچکترین اشتباهی کرده‌ایم ما را مادام العمر محروم کنید اما بدون کوچکترین سند و مدرکی این حکم را صادر کردند شاید چون اسم‌مان بزرگ نبود سرمان را بریدند.

بازیکن سابق سردار بوکان پای سرمربی سابق تیم‌شان را نیز به این پرونده بازی می‌کند و می‌گوید: صابر میرقربانی در واقع در کمیته اخلاق پشت ما حرف‌هایی را زد که باعث این محرومیت شد او بعد از هر باخت مصاحبه می‌کرد و می‌گفت در تیم‌مان شرط بندی می‌کنند اما برای خودش هیچ اتفاقی نیفتاد و ما محروم شدیم.

نوربخش در پایان گفت: این حکم ابتدا پنج سال بود ما اعتراض کردیم و آن را دو سال کردند به ما گفتند اگر یک سال بگذرد بعد از اخذ تعهد یک سال باقیمانده آن تعلیقی می‌شود. چندین مورد اعتراض کردیم و حتی شاید به دادگاه CAS شکایت کنیم زیرا آبرو و شخصیت خودمان را از سر راه نیاورده‌ایم.

دیدگاه‌ها