کد خبر : 1820706 | 31 فروردين 1401 ساعت 23:00 | 19.1K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش مارکا

رسوایی جدید؛ پارتی‌بازی روبیالس به سود تیم پیکه

یک فایل صوتی دیگر از مکالمه جرارد پیکه و روبیالس فاش شده که رسوایی جدیدی برای مدافع بارسلونا و فدراسیون فوتبال اسپانیا محسوب می‌شود.

رسوایی جدید؛ پارتی‌بازی روبیالس به سود تیم پیکه

به گزارش "ورزش سه"، برخی از فایل‌های صوتی جدیدی که توسط ال‌کاندیفنسال فاش شده، جرارد پیکه و لوئیس روبیالس را درگیر ماجرایی می‌کنند که در سال 2019 رخ داد، زمانی که رئوس به دلیل مسائل مالی از سگونداB سقوط کرد و آندورا، باشگاهی که متعلق به مدافع میانی است، جای این تیم را گرفت.

در واقع در این پیام واتساپی جرارد پیکه از رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره باشگاه رئوس که به دسته پایین‌تر سقوط کرده سوال می‌کند و جزئیات جایگزینی تیم تحت مالکیت خود یعنی آندورا را از روبیالس جویا می‌شود.

‌علاوه بر آندورا، تیم‌های دیگری مانند زامورا، اینترسیتی، هوسپیتلت، لینارس، خائن یا آلکوبنداس که در سطح پنجم فوتبال اسپانیا حضور داشتند علاقه خود را به حضور در سگوندا نشان داده بودند. 

1707641

با این حال فدراسیون فوتبال اسپانیا با استناد به بندی آندورا به‌عنوان تیم جایگزین انتخاب کرد. از آنجایی که رئوس تیمی از منطقه کاتالونیا بود، بر اساس بند 194 اساسنامه فوتبال اسپانیا، فدراسیون می‌توانست تیمی از این منطقه را جایگزین کند. هوسپیتالت و آندورا چنین شرایطی داشتند ولی هوسپیتالت حاضر به پرداخت بدهی باشگاه رئوس نشد تا آندروا به سگوندا B صعود کند.

موضوعی که با واکنش تند سایر باشگاه‌ها روبه‌رو شد و آنها به نوعی مدعی شدند که در این رابطه بی قانونی انجام شده است. گلایه از این بود که آندورا هرگز پیش از این در سگوندا B بازی نکرده بود.

همچنین در بخش دیگری از این فایل‌های صوتی فاش شده که جرارد پیکه از رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده که تیم تحت مالکیت او در گروه آسانی قرار گرفته و با تیم‌های کاتالانی همگروه نشود؛ موضوعی که پاسخ مثبت روبیالس را به همراه داشته و از این بابت به مدافع بارسلونا اطمینان خاطر داده است.

دیدگاه‌ها