کد خبر : 1820843 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 11:34 | 10.2K بازدید | 8 دیدگاه

عصبانیت مگوایر: تهدیدها کار هواداران بزدل است

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، تصمیمی برای ترک این تیم حتی پس از دریافت تهدید به بمب‌گذاری ندارد.

عصبانیت مگوایر: تهدیدها کار هواداران بزدل است

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر چند هفته سخت را در ترکیب منچستریونایتد پشت سر گذاشته و عملکرد ضعیف این بازیکن باعث شده که انتقادهای شدیدی علیه او مطرح شود. 
شکست 0-4 این تیم برابر لیورپول در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر باعث شد که آتش خشم هواداران یونایتد شعله‌ور شود و تهدیدهای عجیبی علیه مگوایر صورت بگیرد. 
این بازیکن انگلیسی پس از این بازی به پلیس خبر داد که تهدیدی مبنی بر بمب‌گذاری در خانه‌اش دریافت کرده و حس می‌کند که جان خودش، همسرش و دو دختر کوچکش در خطر است. 
همین موضوع باعث شد که نیروهای پلیس بلافاصله به خانه او رفته و تمامی خانه و محوطه اطراف آن را با دستگاه‌های مخصوص و به کمک افراد خبره بررسی کنند. هرچند هیچ بمب یا دستگاه مشکوکی پیدا نشد اما پلیس بار دیگر با سگ‌های مخصوص برگشت و جست‌وجوی بیشتری کرد تا از امنیت خانه این بازیکن اطمینان حاصل کند. 

 

1684471


با توجه به این که هیچ دستگاه مشکوکی در خانه و محوطه اطراف خانه مگوایر پیدا نشده، پلیس تحقیقات برای یافتن افراد تهدید کننده و دخیل در این پرونده را آغاز کرده است. 
یکی از منابع نزدیک به مگوایر در گفتگو با سان درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« هری معتقد است که چنین تهدیدهایی کار هواداران بزدل است. چنین تهدیدهایی نمی‌توانند هری را وادار به ترک این باشگاه کنند.»
او با اشاره به نگرانی کاپیتان یونایتد از امنیت خانواده‌اش اضافه کرد:« اولویت اول او همیشه امنیت خانواده است اما در عین حال قدرت رویارویی با این شرایط را دارد. به نظر می‌رسد که این کار هواداران بزدل باشد. اگر چنین چیزی ثابت شود، آنها لکه ننگی بر تاریخ این باشگاه پر افتخار خواهند بود.»

دیدگاه‌ها