کد خبر : 1820905 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 17:20 | 20.4K بازدید | 3 دیدگاه

بیاد به اریک زمان داد

رانگنیک: فوتبال تن‌هاخ را دوست دارم، او موفق می‌شود

رالف رانگنیک ضمن حمایت از اریک تن هاخ، او را یک مربی شایسته برای منچستریونایتد عنوان کرد.

رانگنیک: فوتبال تن‌هاخ را دوست دارم، او موفق می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا از ساعت 16 به وقت تهران در اولدترافورد میزبان آرسنال است. دیداری بسیار حساس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ولی این روزها اخبار پیرامون منچستر روی انتخاب اریک تن هاخ به عنوان سرمربی جدید باشگاه معطوف شده است.
تن هاخ، سرمربی آژاکس قراردادی سه ساله امضا کرده است تا در تابستان هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد. در قرارداد او بند تمدید نیز گنجانده شده است. تن هاخ در سال‌های 2019 و 2021 با آژاکس عنوان قهرمانی لیگ هلند را به دست آورده و همچنین آژاکس را به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 رساند.

1707802

 

رالف رانگنیک، مربی موقت منچستر که از فصل بعد مربی فنی تیم خواهد بود، معتقد است که به این مربی هلندی باید فرصت داده شود تا در یونایتد بدرخشد. رانگنیک در نشست خبری بازی با آرسنال گفت:«ما شخصاً یکدیگر را نمی شناسیم و هنوز ملاقات حضوری نداشته ایم ولی از آنچه که او در بایرن مونیخ  و در زمانی که مربی زیر 23 ساله های باشگاه بود، انجام داد آگاهم و عملکرد او در آژاکس را نیز همه دیده ایم. فوتبال تن هاخ را دوست دارم و او با داشتن یک پیش‌فصل کامل و در اختیار داشتن زمان برای ساختن و شکل‌دهی موفق خواهد شد. او دستیاران خودش را خواهد داشت و با او یک تیم جدید شکل خواهد گرفت.»

رانگنیک ادامه داد:« می‌دانستم که اریک یکی از کاندیداهایی است که هیئت مدیره با او صحبت کرده و زمانی که از من در مورد او سوال شد، با توجه به موارد مثبتی که از او به من انتقال داده بودند، پاسخ دادم، او انتخاب خوبی خواهد بود و هنوز هم معتقدم. تن هاخ انتخاب بسیار خوبی است. مشخصا تعدادی از بازیکنان قراردادشان تمام خواهد شد و ممکن است برخی که قرارداد دارند نیز از جمع ما جدا شوند. تن هاخ بازیکنانی که مناسب سبک و فلسفه اش هستند را در اختیار خواهد داشت. این یک تغییر قابل توجه خواهد بود و بازسازی اساسی در تیم لازم است. در هر صورت من هنوز با اریک به صورت حضوری صحبت نکرده ام، اما اگر او شخصا نظر مرا بخواهد، آماده صحبت هستم.»

1707726

 

رویارویی با آرسنال پس از شکست سنگین از لیورپول:« فردای بازی با لیورپول ریکاوری کردیم و تنها دیروز یک تمرین کامل را داشتیم. در واقع تمرین اصلی ما امروز برگزار شد. طبعا همه بازیکنان به خاطر شکست از لیورپول ناراحتند ولی الان نباید دنبال مقصر باشیم. امیدوارم برابر آرسنال بهترین واکنش را نشان دهیم.
آرسنال با توجه به شروع بدی که در ابتدای فصل داشت، حالا به فرم خوبی رسیده است. آرسنال بازیکنان جوانی را به تیمش اضافه کرده و یکی از آن‌ها مارتین اودگارد بود. آرسنال بازیکنانی را که مناسب سیستم فوتبالش نبودند، رد کرد. تیمی تهاجمی با مهاجمانی سریع هستند و در یک سوم تهاجمی همیشه فعالند. خوب پرس می کنند و ضد حمله می زنند. در واقع از دیدن فوتبال آرسنال لذت می‌برم اما امیدوارم فردا روز خوبی نداشته باشند. البته این به بازی خودمان بستگی دارد؛ پس باید متمرکز و مراقب باشیم.»

دیدگاه‌ها