کد خبر : 1820944 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 22:12 | 39.3K بازدید | 16 دیدگاه

تهدیدها تاثیرگذار بود؛ مگوایر نیمکت‌نشین شد

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، در دیدار برابر آرسنال در ترکیب اصلی حضور نخواهد داشت.

تهدیدها تاثیرگذار بود؛ مگوایر نیمکت‌نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات روبروی آرسنال قرار خواهد گرفت. 
این دیدار از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که دو تیم در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان حضور دارند و امیدوار هستند که بتوانند با کسب سه امتیاز این بازی شانس خود را برای حضور در جمع چهار تیم صدر جدول افزایش دهند. 
مگوایر که در روزهای گذشته شرایط سخت و عجیبی را پشت سر گذاشته نیز امروز در فرودگاه منچستر به سایر هم تیمی‌هایش اضافه شد تا به همراه آنها به سمت لندن پرواز کند. 
این مدافع میانی پس از نمایش ضعیف چند هفته اخیر و بعد از شکست 0-4 برابر لیورپول با تهدید به بمب‌گذاری در خانه‌اش مواجه شد و همین موضوع باعث حضور نیروهای پلیس در خانه این بازیکن شد. هرچند هیچ بمب یا دستگاه مشکوکی در خانه او و محوطه اطراف آن پیدا نشد اما به نظر می‌رسد که این اتفاق تاثیر بسیاری روی شرایط روحی او گذاشته باشد. 

 

1707573


سخنگوی مگوایر در این باره گفت:« هری در 24 ساعت گذشته تهدیدهای جدی نسبت به امنیت خانه و خانواده‌اش دریافت کرده است. او این موضوع را به پلیس گزارش کرده که در حال تحقیقات در این باره هستند. امنیت خانواده اولویت شماره یک او است.»
حالا اتلتیک خبر داده که رالف رانگنیک تصمیم گرفته که با توجه به عملکرد ضعیف این بازیکن، وضعیت روحی و تهدیدهایی که دریافت کرده، او را در دیدار حساس برابر آرسنال روی نیمکت قرار دهد تا شرایط کمی به حالت عادی برگشته و خشم هواداران یونایتد از این بازیکن فروکش کند. 
بسیاری از هواداران یونایتد در روزهای اخیر با به راه انداختن کمپین‌هایی خواهان بازپس گرفتن بازوبند کاپیتانی از مگوایر و فروش او در پایان فصل شده بودند.

دیدگاه‌ها