کد خبر : 1820977 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 10:40 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

شهباززاده دبل کرد و غرید؛

از مرگ تا زندگی با شهباززاده در 23 دقیقه

سجاد شهباززاده در دقیقه 67 دیدار برابر پاختاکور وارد زمین شد و سپاهان را از گردابی که در آن گرفتار شده بود، نجات داد.

از مرگ تا زندگی با شهباززاده در 23 دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب از میان دو نام سجاد شهباززاده آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر یا شهریار مغانلو  که نیم فصل درخشانی را با پرسپولیسِ لیگ بیستم تجربه کرده بود و در ابتدای فصل جاری فوتبال ایران به سپاهان آمد، شاید یکی از سخت‌ترین دوگانه‌های محرم نویدکیا در زندگی‌ فوتبالی‌اش باشد.
سرمربی سپاهان پس از اینکه در سه مسابقه با حضور این زوج به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست ناامید کننده دست یافته بود، تصمیم گرفت در دیدار برگشت مقابل التعاون بار دیگر تصمیمی سخت بگیرد و فقط یکی از میان سجاد و شهریار را انتخاب کند. در آن مسابقه انتخاب کادر فنی سپاهان سجاد شهباززاده شد، ولی او روز موفقی نداشت و شهریار بود که با ورودش به زمین توانست ورق را به سود تیمش برگرداند.
در مقابل پاختاکور قابل پیش‌بینی بود که محرم نویدکیا اگر قرار باشد یکی را از میان این دو بازیکن انتخاب کند، آن نام بازیکنی جز شهریار مغانلو نباشد و همین اتفاق هم رخ داد تا این مهاجم بلندقامت و تنومند باشد که در روز نیمکت نشینی شهباززاده از ابتدا بازی را آغاز کند.

1708102


نیمه اول دیدار برگشت مقابل پاختاکور برای سپاهان امیدوارکننده پیش نرفت و در شروع نیمه دوم هم برخلاف چیزی که انتظار داشتیم، این شاگردان وویسنکی بودند که بهتر بازی کردند و موقعیت‌های بسیار خوبی برای گلزنی ایجاد کردند؛ موضوعی که سبب شد محرم نویدکیا در دقیقه 60 با جایگزین کردن سروش رفیعی و میلاد جهانی با سلمانی و فرشاد احمدزاده به دنبال تغییر روند بازی باشد. این اتفاق البته با ورود سجاد شهباززاده بود که رخ داد.
در واقع با ورود شهباززاده شاهد تغییر روند مسابقه بودیم و سپاهان که در نیمه دوم فقط یک موقعیت روی پاس سروش رفیعی برای دانیال اسماعیلی‌فر ایجاد کرده بود، اینبار به مانند رقیب سرسختش موقعیت گل ایجاد کرد و توانست ده دقیقه پس از ورود شماره 9 خود روی ارسال میلاد جهانی و ضربه تماشایی سجاد شهباززاده در دقیقه 76 به گل تساوی دست پیدا کند.

1708100


عدم تمرکز در 4 بازی اخیر و به ویژه دو بازی برابر التعاون حسابی کار دست سپاهان داده بود و در مصاف با پاختاکور هم همین موضوع تکرار شد تا دو دقیقه پس از گل زیبا و ارزشمند شهباززاده بار دیگر آنها تیم ناکام زمین بشوند و روی ارسالی از سمت راست خط دفاعی، دروازه آنها باز شد تا دوباره سپاهان در آستانه حذف کامل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.
پس از گل پاختاکور هم سپاهان موقعیت زدن گل دوم را داشت و هم پاختاکور و جالب اینکه چند ثانیه پیش از اینکه سجاد شهباززاده روی ارسال دقیق رضا میرزایی دیگر تعویضی محرم نویدکیا به گل دوم دست پیدا کند، تیم حریف با شوتی سرکش تیرک افقی دروازه رشید مظاهری را لرزاند ولی همانطور که محرم نویدکیا هم در نشست خبری مسابقه به آن اشاره کرد، اینبار فوتبال روی خوشش را به سرمربی سپاهان نشان داد و بازیکنان او که انگیزه بیشتری داشتند، در واپسین ثانیه‎‌های بازی گل برتری را وارد دورازه حریف کردند.
سجاد شهباززاده که فصل گذشته بهترین مهاجم فوتبال ایران بود و توانست با به ثمر رساندن 20 گل عنوان بهترین گلزن مسابقات را از آن خودش کند، پس از پشت سر گذاشتن فصلی که خیلی باب میل او نبوده، در شهر بریده و ورزشگاه ملک عبدالله شاید بهترین مسابقه خود را پس از پیوستن به سپاهان پشت سر گذاشت و ارزشمندترین گل‌هایش را ثبت کرد. البته باید در انتظار نتیجه مصاف الدحیل و التعاون هم ماند ولی نتیجه آن مسابقه هر چه باشد، حالا در مسابقه آخر با توجه به غیبت شهریار مغانلو به دلیل محرومیت، محرم نویدکیا خیالش از بابت پست شماره 9 تیمش راحتِ راحت خواهد بود.

1708103

دیدگاه‌ها