کد خبر : 1820994 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 11:53 | 33.3K بازدید | 13 دیدگاه

تهدید جدی مگوایر: برو یا می‌کشیمت!

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، روزهای سختی را در این تیم سپری می‌کند.

تهدید جدی مگوایر: برو یا می‌کشیمت!

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر در روزهای اخیر به سوژه اصلی رسانه‌های انگلیسی تبدیل شده، چرا که تهدید به بمب‌گذاری در خانه این بازیکن توجه بسیاری را جلب کرده است. 
این مدافع انگلیسی در چند هفته اخیر نمایش بسیار ضعیفی را در ترکیب یونایتد ارائه کرده و همین موضوع خشم بسیاری از هواداران این تیم را به همراه داشته است. 
او در جریان بازی برابر لیورپول که با شکست 0-4 شیاطین سرخ همراه شد نیز در ترکیب این تیم حضور داشت و مانند چند هفته اخیر باز هم نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و این موضوع آتش خشم هواداران این تیم را شعله‌ورتر کرد. 
در حالی که تهدید به بمب‌گذاری باعث حضور پلیس و سگ‌های نگهبان در خانه این بازیکن شده و تیم امنیتی و حفاظتی او را در حالت آماده‌باش قرار داده بود اما حالا روزنامه سان جزییات جدیدی را در این باره منتشر کرده است. 

 

1657586


این روزنامه انگلیسی مدعی شده که مگوایر اولتیماتومی 72 ساعته برای ترک یونایتد دریافت کرده و به او گفته شده که اگر پس از این مهلت تعیین شده از این تیم جدا نشود، سه بمبی که در خانه او کار گذاشته شده فعال خواهد شد.
در این خبر آمده که این بازیکن در زمین تمرین یونایتد حضور داشته که از ارسال این پیام خبردار شده و این اتفاق یک روز پس از شکست تحقیرآمیز برابر لیورپول رخ داده است. 
سان همچنین اعلام کرده که همسر و دو دختر هری برای یک ماه آینده به خانه‌ای امن منتقل شده‌اند و این بازیکن نیز قرار است در خانه یکی از هم تیمی‌هایش حضور داشته باشد. این در حالی است که پلیس چندین بار خانه او را مورد بازرسی قرار داده اما هیچ چیز پیدا نکرده است. 
یکی از منابع نزدیک به این بازیکن به سان گفته که این تهدید ارسال شده به هری بسیار جدی بوده و در آن تاکید شده که در صورت عدم جدایی از یونایتد، او را به قتل خواهند رساند. این منبع همچنین تاکید کرده که همسر این بازیکن از شرایط ایجاد شده به شدت ناراحت است.

دیدگاه‌ها