کد خبر : 1821004 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 13:28 | 14K بازدید | 8 دیدگاه

سیو مهم مظاهری، سازنده گل برتری سپاهان

رشید مظاهری با یک سیو بزرگ و نجات بخش در دقیقه 92، زمینه ساز پیروزی تیمش شد.

سیو مهم مظاهری، سازنده گل برتری سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری تا ثبت اولین کلین شیت خود در لیگ قهرمانان آسیا فاصله چندانی نداشت. او توانسته بود نزدیک به 80 دقیقه برابر حملات پاختاکور مقاومت کند اما سرانجام ارسال فاروکس سیفی‌اف از سمت چپ به روی دروازه و ضربه سر علی جانف باعث شد تا دروازه سپاهان باز شود اما در ادامه سجاد شهباززاده با گلی ارزشمند در ثانیه های پایانی، پیروزی را برای تیم نویدکیا به ارمغان آورد.

البته گل شهباززاده به راحتی نیز به دست نیامد و سپاهان ثانیه هایی پیش از اینکه گل دوم خود را وارد دروازه پاختاکور کند، تا مرز دریافت گل دوم و شکست تلخ در لحظات پایانی بازی پیش رفت اما عکس العمل خوب و به موقع مظاهری مانع از ثبت شکست شد.

در وقت های اضافه نیمه دوم بود که پاختاکور صاحب یک موقعیت شد. یک پاس رو به عقب در پشت محوطه جریمه به اودیلیجون خمروبکوف رسید و این بازیکن نیز با ضربه ای فنی و بغل پا توپ را به سمت دروازه فرستاد که شوت این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد.

در حالیکه فیض اللیف انتظار توپ ریباند را می کشید، ضربه برگشتی به پشت رشید مظاهری برخورد کرد و به سمت دیگری رفت. با این حال باز هم یکی از بازیکنان پاختاکور به نام ارکینوف زودتر از مدافعان سپاهان به توپ رسید و تصمیم گرفت با ضربه ای سر، دروازه تیم نویدکیا را تهدید کند.

در شرایطی که مظاهری روی شوت اول به زمین افتاده بود، اما گلر سپاهان توانست در عکس العملی سریع از جای خود برخاسته و ضربه سر مهاجم پاختاکور را مهار کند. این سیو مهم و بزرگ در شرایطی رقم خورد که روی شروع مجدد سریع مظاهری سپاهان بلافاصله گل دوم و پیروزی بخش خود را به ثمر رساند.

سیو نجات بخش مظاهری در دقیقه 90+2 نه تنها مانع از شکست سپاهان شد بلکه این تیم را به یک پیروزی شیرین رساند تا گلر اصفهانی ها اینگونه نقش مهمی در کسب سه امتیاز تیمش داشته باشد.

1708136
1708137
1708138
1708139
1708140

دیدگاه‌ها