کد خبر : 1821104 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 01:29 | 44.4K بازدید | 37 دیدگاه

پی‌اس‌جی ۱-۱ لانس: قهرمانی با گل مسی

پاری‌سن‌ژرمن علی رغم توقف مقابل لانس با نتیجه ۱-۱، قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل لیگ‌‌ ۱ فرانسه را قطعی کرد.

پی‌اس‌جی ۱-۱ لانس: قهرمانی با گل مسی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو که برای قطعی کردن قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل تنها به یک امتیاز نیاز داشتند، با گلزنی لیونل مسی توانستند برابر لانس به تساوی دست پیدا کنند و در فاصله چهار هفته تا پایان فصل قهرمانی‌شان را جشن بگیرند.

در نیمه اول هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه ها پیش رفتند اما در نهایت این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.
نیمه دوم را پاریسی ها بهتر آغاز کردند و شرایط در دقیقه 57 برای میهمان سخت‌تر هم شد. دانسو که یک کارت زرد داشت، با خطا روی نیمار، اخطار دوم را هم دریافت کرد و از بازی اخراج شد.
پاریسی ها از این برتری نفری استفاده کردند و پیش کشیدند و سرانجام در دقیقه 68 به گل رسیدند. مسی که با پاس نیمار پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت محکم و تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

1708368

مسی در رقابت‌های این فصل نتوانست گل‌های زیادی برای پی‌اس‌جی به ثمر برساند اما گل امشب او قهرمانی پاریسی‌ها را قطعی کرد.
بعد از این گل باز هم پاریسی ها به حملات شان ادامه دادند و می‌توانستند به گل های بعدی برسند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا این فرصت‌ها یکی بعد از دیگری از دست برود. 
در مقابل در دقیقه 88 این لانس بود که روی یک غافلگیری به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که توپ با ضربه دِیوِر ماچادو عرض محوطه شش قدم را طی کرد و کورنتین جین با حضور به موقع، توپ را روی تیر مقابل قطع و حساب کار را 1-1 کرد.

1708371
1708372

نیمار برای چهارمین بار با پی‌اس‌جی قهرمان لیگ فرانسه می‌شود؛ در حالی که مسی برای اولین بار طعم قهرمانی در لیگی به جز لالیگا را می‌چشد.
با این تساوی پی اس جی 78 امتیازی شد و در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت‌ها قهرمانی اش را قطعی کرد. مارسی، نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم، با یک بازی کمتر 62 امتیاز دارد و در صورت پیروزی در همه دیدارهای باقی مانده هم به پی اس جی نخواهد رسید.

1708370

این دهمین قهرمانی پاری‌سن ژرمن در لیگ فرانسه  و هشتمین قهرمانی آنها از زمان حضور مالکان قطری در سال ۲۰۱۱ است. پی‌اس‌جی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۶، ۱۹۹۴، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶، ۲۰۱۸، ۲۰۱۹و ۲۰۲۰ قهرمان لیگ شده بود. آنها سال قبل رقابت قهرمانی را به لیل واگذار کرده بودند.

دیدگاه‌ها