کد خبر : 1821155 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 12:47 | 27.4K بازدید | 1 دیدگاه

اولین قهرمانی - این تازه اول راه است

چرا ناگلزمان روی صفر دسیما پوشاند؟

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، یکی از خوشحال‌ترین افراد داخل زمین پس از پیروزی برابر دورتموند بود.

چرا ناگلزمان روی صفر دسیما پوشاند؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با پیروزی در بازی شب گذشته برابر بروسیا دورتموند قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا را قطعی کرد که اتفاق چندان دور از انتظاری نبود. 
آنها پیش از آغاز این بازی هم 9 امتیاز با دورتموند در رده دوم جدول فاصله داشتند و با پیروزی برابر این تیم توانستند برای دهمین بار متوالی عنوان قهرمانی را از آن خودشان کنند. 
توماس مولر و مانوئل نویر دو بازیکنی هستند که در هر ده قهرمانی متوالی این تیم حضور داشته‌اند اما این افتخار برای یک نفر بسیار تازه و جذاب است. ما درباره یولیان ناگلزمان صحبت می‌کنیم. 
این مربی جوان آلمانی پس از بازی با خوشحالی به اسکای گفت:« من تازه 34 ساله هستم. امسال سال آسانی نبود. من خوشحالم که توانستیم این فصل را با قهرمانی به پایان ببریم و جام بوندسلیگا را از آن خودمان کنیم.»

1708440


ناگلزمان روزهای سختی را در چند هفته اخیر سپری کرد. او با قبول شکست 0-5 در دور دوم رقابت‌های جام حذفی آلمان، به شکلی باورنکردنی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز برابر ویارئال حذف شد. مولر پس از پایان بازی برابر دورتموند در دفاع از مربی تیمش گفت:« او قهرمان آلمان شده و این چیزی است که بایرن برای رسیدن به آن بازی می‌کند.»
مانوئل نویر نیز مانند نویر از عملکرد سرمربی بایرن بسیار راضی است و در این باره اظهار داشت:« او حالا بسیار از این قهرمانی لذت می‌برد. این که ما بتوانیم امروز و در این بازی برابر بروسیا دورتموند قهرمانی را قطعی کنیم برای او بسیار اهمیت داشت. ما توانستیم این کار را انجام دهیم.»
ناگلزمان پس از سوت پایان بازی به وضوح از این قهرمانی بسیار خوشحال بود و این موضوع را در شادی‌هایش نشان داد. هرچند این مربی آلمانی در اقدامی جالب تغییری در پیراهن‌هایی که از سوی باشگاه در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار گرفته بود ایجاد کرد. 
روی این پیراهن‌ها عدد 10 نقش بسته بود که به تعداد قهرمانی‌های متوالی بایرن اشاره داشت اما او تصمیم گرفت که عدد صفر را بپوشد تا روی این موضوع تاکید داشته باشد که این اولین قهرمانی او در رقابت‌های بوندسلیگا است. 
هواداران بایرن حالا سه ماه خسته‌کننده را در پیش دارند. سه بازی از رقابت‌‎های بوندسلیگا باقی مانده که برای آنها تشریفاتی است و با توجه به حذف این تیم از لیگ قهرمانان، حالا آنها باید تا آغاز فصل 23-2022 در ابتدای ماه آگوست صبر کنند. هرچند شایعات بسیاری درباره نقل و انتقالات در تابستان پیرامون این تیم به گوش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها