کد خبر : 1821219 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 18:53 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

میرزایی پایه‌گذار پیروزی رویایی سپاهان (عکس)

پاس دقیق از دانیال اسماعیلی برای رضا میرزایی و ارسال بی‌نقص این وینگر سرعتی، سازنده پیروزی 2 بر 1 سپاهان مقابل پاختاکور شد.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی لحظات آخری سپاهان مقابل پاختاکور این تیم را در جدول مسابقات هفت امتیازی کرد تا در کنار التعاون با همین امتیاز در روز پایانی برای صعود از گروه شانس داشته باشند. 

1708554
این پیروزی اما جدا از تعویض‌های طلایی محرم نویدکیا روی عملکرد قابل تحسین رضا میرزایی به‌دست آمد؛ بازیکنی که به دلیل پرورش در آکادمی باشگاه یکی از محبوب‌ترین بازیکنان فعلی تیم فوتبال باشگاه به‌شمار می‌رود و علاوه بر نمایش‌های خوبی که در گذشته داشته، حالا رفته رفته در حال تلاش برای رسیدن به جایگاه ثابت در تیم است.

1708555
میرزایی برای رسیدن به این هدف در مصاف با پاختاکور عملکرد درخشانی ارائه کرد و بدون اینکه تمرکزش به هم بریزد، در ثانیه‌‎های پایانی با ارسالی دقیق به دهانه دروازه برای سجاد شهباززاده، پایه‌گذار پیروزی ارزشمند تیمش برای زنده نگه داشتن شانس‌های صعود بود.
در مصاف برابر الدحیل که صعودش به مرحله گروهی به‌عنوان تیم اول از همین حالا قطعی شده، فرشاد احمدزاده، محمدکریمی و شهریار مغانلو حضور ندارند و این بازی می‌تواند فرصت مناسبی برای رضا میرزایی و همین‌طور دیگر نفراتی باشند که می‌خواهند بیشتر در ترکیب سپاهان شانس بازی کردن پیدا کنند.

1708553

دیدگاه‌ها