کد خبر : 1821268 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 00:45 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

داوران آفریقایی داوران ماقبل تاریخ هستند؛

بلماضی در فرودگاه از داور انتقام گرفت

سرمربی تیم ملی الجزایر از ملاقات خود را با داور دیدار با کامرون پرده برداشت.

بلماضی در فرودگاه از داور انتقام گرفت

به گزارش ورزش سه، در دیدار برگشت پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022، در حالی تیم‌های الجزایر و کامرون به مصاف هم رفتند که بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به سود الجزایر به پایان رسیده بود.

بازی برگشت در ۹۰ دقیقه با یک گل به سود کامرون به پایان رسید تا با این نتیجه، بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در دقیقه 98 اسلام سلیمانی یک گل برای الجزایر به ثمر رساند اما داور این گل را مردود اعلام کرد تا در دقیقه 118 دروازه الجزایر باز شود و کامرون به جام جهانی صعود کند.

هواداران الجزایری و همچنین جمال بلماضی، پس از شکست برابر کامرون، باکاری پاپا گاساما داور فوتبال اهل گامبیا را مقصر شکست خود دانستند؛ آنها معتقد بودند تصمیمات این داور به تیم کامرون کمک کرد تا جواز حضور در ‌جام جهانی را کسب کند.

1708637

جمال بلماضی با بیان اینکه در فرودگاه الجزایر و همچنین ترکیه با این داور دیدار کرده و انتقادات زیادی به او وارد کرده است، عنوان کرد: داوران آفریقایی، داوران ماقبل تاریخ هستند. من در اروپا و آسیا کار کردم و در آنجا اشتباهات داوران بسیار کم است اما ما از آنها بسیار دوریم.

وی افزود: در فرودگاه هواری بومدین با گاساما دیدار کردم و نتوانستم بپذیرم که او راحت نشسته است و تمام حرف‌هایم را به او زدم. سپس دوباره در ترکیه با این داور ملاقات کردم و او را با اشتباهاتی که در برابر ما مرتکب شد، مواجه کردم.

لازم به ذکر است که فدراسیون فوتبال الجزایر به‌طور رسمی نسبت به اشتباهات باکاری پاپا گاساما به فیفا اعتراض کرده بود.

دیدگاه‌ها