کد خبر : 1821342 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 14:18 | 14.4K بازدید | 6 دیدگاه

در خواب هم نمی دیدم بارسا را در نوکمپ ببریم

ایرائولا مربی رایووایکانو پیروزی بزرگ تیمش در زمین بارسلونا را باور ندارد.

در خواب هم نمی دیدم بارسا را در نوکمپ ببریم

به گزارش "ورزش سه"، رایو وایکانو دیشب با هدایت مربی 39 ساله خود توانست بارسا را در نوکمپ با یک گل شکست دهد. ایرائولا که بین سال های 2003 تا 2015 برای بیلبائو بازی می کرد و از سال 2020 مربی رایوکانو شده، فصل جاری رفت و برگشت برابر بارسا پیروز شد. ایرائولا با پیروزی دیشب، ماندنی شدن رایو در لالیگا را نیز قطعی کرد.

1708752


این قطعا موفقیت بزرگی برای یک مربی جوان است و برای او آینده ای درخشان تصور می شود. ایرائولا در واکنش به پیروزی بزرگ در نوکمپ گفت:« هدف ما این بود که ماندنی شدن در لالیگا را با کسب 40 امتیاز قطعی کنیم. چند بازی متوالی با وجود برتری بر حریفان شکست خورده بودیم ولی درست در دو دیداری که به نظر می رسید شکست ما محتمل باشد، برنده شدیم. کسی فکر نمی کرد در زمین اسپانیول و به خصوص بارسلونا پیروز شویم. این اتفاق بسیار بزرگی است. من زمانی که فوتبال بازی می کردم نیز در نوکمپ برنده نشده بودم ولی به عنوان مربی در دو بازی رفت و برگشت بارسا را بردیم. باورنکردنی است. در بهترین رویاهایم نیز چنین چیزی را تصور نمی کردم.»

1708662

 

ایرائولا در مورد تفاوت‌ بارسای کومان با بارسای ژاوی گفت:« بازی رفت، کومان مربی بارسا بود و دو تیم نقاط مشترکی داشتند ولی ایده های کومان و ژاوی متفاوت است. بارسا با ژاوی شبیه‌تر به بارسلونایی است که می شناسیم. آنها حالا با فلسفه همیشگی بازی می کنند. بیش از همیشه به دنبال مهاجمان در فضای خالی هستند و بازی عمقی‌شان بسیار خطرناک‌تر شده است. بارسای ژاوی تیمی است که موقعیت های بیشتری خلق می کند و در مجموع هجومی تر شده اند.»

دیدگاه‌ها