کد خبر : 1821358 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 16:10 | 30.8K بازدید | 7 دیدگاه

شکست تلخی بود

خشم بوسکتس؛ گل رایو را 200 بار مرور کرده بودیم

کاپیتان بارسا باور نداشت که تیمش گلی را دریافت کند که راه مقابله با آن را بارها مرور کرده بود.

خشم بوسکتس؛ گل رایو را 200 بار مرور کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بدبین‌ترین هوادار بارسا نیز تصور نمی‌کرد تیم محبوبش پس از پیروزی در زمین سوسیداد، در نوکمپ مغلوب رایووایکانو شود ولی این اتفاق شب گذشته رخ داد و با گل دقیقه 7 آلوارو گارسیا، برتری به نام تیم مادریدی شد. شکستی که برای بارسا بسیار تلخ بود و وضعیت این تیم برای قرار گرفتن در رتبه دوم را با خطر مواجه کرد.

1708656


سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا در پایان بازی گفت:« متاسفانه در بسیاری از بازی‌ها گل اول را دریافت می‌کنیم و این باعث می‌شود به سختی خودمان را در شرایط بازی قرار دهیم. تیم‌ها گل اول را می‌زنند و سپس یک بازی بسته دفاعی را به‌نمایش می‌گذارند. همین کار را بسیار سخت می‌کند. اعتماد به‌نفس تیم رقیب، بیشتر و بیشتر می‌شود و طبعا کار برای ما دوبرابر سخت‌تر خواهد شد. این اتفاقی بود که برابر رایو هم تکرار شد.»

1708632


بوسکتس ادمه داد:« قاعدتا اگر اشتباهی رخ ندهد، گلی هم به ثمر نمی‌رسد ولی صحنه گل رایو را 200 بار در ویدیوها مرور کرده بودیم و می‌دانستیم که چگونه باید دفاع کنیم اما بازهم به همین طریق گل خوردیم. آلوارو بسیار سریع تصمیم گرفت و ضربه‌اش نیز دقیق بود. پس از این گل، همه چیز دشوار شد و شب هم شب ما نبود. توپ انگار نمی‌خواست وارد دروازه شود. سومین شکست متوالی در نوکمپ بدترین اتفاق ممکن بود و این روند منفی را باید تمام کنیم. باید به سطح بازی‌مان برابر رئال و سویا برگردیم.»

دیدگاه‌ها