کد خبر : 1821791 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 23:27 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

برندان راجرز:

مورینیو نیازی به اثبات چیزی به کسی ندارد

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی پیش از دیدار نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به تمجید از ژوزه مورینیو، سرمربی رم پرداخت.

مورینیو نیازی به اثبات چیزی به کسی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، برندان راجرز که در یک دهه اخیر عملکرد خوبی در عرصه مربیگری داشته، روزگاری در کادر فنی ژوزه مورینیو حضور پیدا کرده و الفبای مربیگری را از این سرمربی پرافتخار و پرتغالی آموخته بود. حالا و در آستانه تقابل لسترسیتی با جالوروسی در مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا، برندان راجرز مدعی شد مورینیو نیازی به اثبات خودش ندارد و او از کیفیت فوق العاده‌ای بهره می‌برد.

1709425

برندان راجرز گفت: "ژوزه مورینیو نیازی به اثبات چیزی به کسی در رده مربیگری ندارد و او همیشه یک سرمربی برنده خواهد بود. من نمی‌توانم بیشتر از این مورینیو را تحسین کنم و او یکی از بزرگان نسل ما در رده مربیگری محسوب می‌شود. ژوزه مورینیو در بسیاری از جنبه‌های فوتبال مانند توجه به جزئیات یک مسابقه، مدیریت رختکن بازیکنان و درک از انطباق تاکتیکی فوتبال در سطح فوق العاده‌ای بود. او از ویژگی‌های خاصی برخوردار بود و من می‌توانستم این کیفیت را از نزدیک مشاهده کنم. 

من چیزی جز تحسین در مورد ژوزه مورینیو ندارم. البته من با تکیه بر توانایی‌های خودم سرمربی شدم، اما هرگز آنچه را که از او به‌عنوان یک مربی جوان یاد گرفتم؛ فراموش نمی‌کنم. من سبک کاری مورینیو را مطالعه کرده و کار او را تماشا کردم و در آن زمان دوره واقعا خاصی برای من بود."

دیدگاه‌ها