کد خبر : 1821805 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 00:43 | 20.9K بازدید | 9 دیدگاه

بولونیا 2 - 1 اینتر؛ اشتباه مرگ‌بار، شاید به قیمت اسکودتو

اینتر در دیداری عجیب در خانه بولونیا با نتیجه 1-2 شکست خورد.

بولونیا 2 - 1 اینتر؛ اشتباه مرگ‌بار، شاید به قیمت اسکودتو

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که خیلی زود از حریف پیش افتاده بود، در نهایت با اشتباه باورنکردنی رادو درون دروازه 1-2 شکست خورد و صدر جدول را به بولونیا واگذار کرد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم به گل اول دست یافت. ایوان پریشیچ از سمت راست با حرکتی تکنیکی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم و فوق العاده دروازه بولونیا را باز کرد.

1709447

دقایقی بعد اینتر فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه فدریکو دیمارکو را اکروپسکی به خوبی مهار کرد و در ریباند لائوتارو مارتینز نتوانست از فرصت ایجاد شده استفاده کند.

اما در دقیقه 27 این بولونیا بود که به گل تساوی دست یافت. ارسال بارو از سمت چپ با ضربه سر دقیق آرناتوویچ همراه شد و بولونیا بر خلاف جریان مسابقه گل اول خود را به ثمر رساند.

در دقیقه 33 اینتر فاصله ای تا زدن گل دوم خود نداشت، اما ضربه سر دونزل دومفرایس با حداقل اختلاف ممکن از کنار دروازه بولونیا به بیرون رفت. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی بی اثر نبود و نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

اینتر نیمه دوم را نیز هجومی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی این فدریکو دیمارکو بود که از گوشه محوطه می توانست دروازه را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اینتر اگرچه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نمی توانست فرصت گلزنی چندانی روی دروازه بولونیا ایجاد کند و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد.

در دقیقه 73 اینتر فاصله زیادی تا زدن گل برتری نداشت، اما ضربه سر لائوتارو مارتینز روی ارسال یک کرنر با اختلاف کمی از روی دروازه حریف به بیرون رفت.

اما در دقیقه 81 دروازه اینتر به شکل عجیبی باز شد. اشتباه بزرگ رادو در دفع توپ ساده باعث شد سانسونه در دهانه دروازه صاحب موقعیت شده و به راحتی دروازه خالی را باز کند.

اینتر خیلی سریع می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه دنیل دی آمبریزیو از روی خط دروازه بولونیا برگردانده شد تا در نهایت اینتر با نتیجه 1-2 در این دیدار شکست بخورد.

دیدگاه‌ها