کد خبر : 1821814 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 01:42 | 20.3K بازدید | 12 دیدگاه

اعتراف تلخ اینزاگی؛ خوش‌بینی دشوار است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر اعتراف کرد قهرمانی در این فصل بسیار دشوار شده است.

اعتراف تلخ اینزاگی؛ خوش‌بینی دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که در همان دقیقه سوم توسط ایوان پریشیچ به گل رسید، در نهایت مغلوب اشتباه باورنکردنی رادو در دقایق پایانی شد و به راحتی در مقابل بولونیا با نتیجه 1-2 شکست خورد. حالا میلان با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفته و سیمونه اینزاگی مدعی شد چاره ای جز برتری در تمامی مسابقات تا پایان فصل برای اینتر نمانده است.

سیمونه اینزاگی گفت: "شرایط تلخی شده و طبیعی است که اینطور باشد. حالا دیگر سرنوشت دست ما نیست، باید در چهار مسابقه بعدی پیروز شده و ببینیم میلان در ادامه فصل چه می کند. مسابقه داشت به بهترین شکل پیش می رفت، اما در لحظه ای که باید گل دوم را می زدیم دروازه ما توسط آرناوتوویچ باز شد. در نیمه اول یک نمایش بسیار عالی و فقط با یک اشتباه داشتیم. 

1708353

بعد از گل اول مستحق زدن گل دوم هم بودیم. در نیمه دوم بولونیا تقریبا هرگز در داخل محوطه ما ظاهر نشده بود. در نیمه دوم دیوانه وار بازی کردیم و باید با آرامش بیشتری توپ را حرکت می دادیم. وقتی بازی 1-1 بود، ما دو موقعیت بسیار خوب توسط آنخل کوره‌آ و لائوتارو از دست دادیم و بزرگترین حسرت این بود که کار حریف را تمام نکردیم. 

رادو در صحنه گل دوم اشتباه کرد و این اتفاق برای من یا سایر بازیکنان رخ می دهد، اما مشکل اینتر این بود که به گل دوم نرسید. خوش بین بودن در این شرایط دشوار است، ولی هنوز ۱۲ امتیاز تا پایان این فصل باقی مانده و من و بازیکنان با تمام توان تمرین می کنیم. لیگ امسال پر از اتفاقات عجیب بوده و رخ دادن هر اتفاقی ممکن است، اما اینتر باید تا پایان فصل در تمامی مسابقات پیروز شود."

دیدگاه‌ها