کد خبر : 1821834 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 09:58 | 21.1K بازدید | 5 دیدگاه

مانه: لیورپول در ماه رمضان کمک زیادی به ما کرد

سادیو مانه، مهاجم لیورپول، از اقدامات این تیم برای کمک به بازیکنان مسلمان تقدیر کرد.

مانه: لیورپول در ماه رمضان کمک زیادی به ما کرد

به گزارش "ورزش سه"، مانه جز بازیکنان مسلمان حاضر در لیگ برتر است که در طول ماه رمضان با توجه به برنامه فشرده برگزاری بازی‌ها در لیگ برتر با دشواری‌هایی مواجه است. 
حضور لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز کار را برای این بازیکن بیش از پیش سخت می‌کند اما به نظر می‌رسد که کادر فنی و مدیریت باشگاه لیورپول نهایت همکاری  را با این بازیکن به عمل آورده‌اند تا با خیالی آسوده به روزه‌داری بپردازد. 
مانه در گفت‌وگو با بین اسپورت در این‌باره اظهار داشت:« شرایط آسان نیست چون بازی کردن و تمرین در ماه رمضان به هیچ وجه کار آسانی نیست. اما پیش از رمضان با کاپیتان‌ها حرف زدیم تا از مربی بخواهند که تغییراتی در برنامه انجام دهد. خواستیم که تمرینات صبح برگزار شود چون برای ما آسان‌تر بود و پس از آن می‌توانستیم به خانه برویم و استراحت کنیم.»

 

1705658


این مهاجم لیورپول با اشاره به همکاری کادر فنی این تیم با او اضافه کرد:« اگر قرار بود صبح تمرین نکنیم و تمرینات در ساعات دو یا سه بعدازظهر باشد کار برای ما سخت می‌شد. آنها موافقت کردند و من فکر می‎‌کنم همین کار را برای ما آسان کرد. ما سعی کردیم تمام تلاشمان را به‌کار بگیریم.»
او از این رفتار صورت گرفته از سوی باشگاه لیورپول تقدیر کرده و ادامه داد:« شرایط در روز بازی متفاوت است اما در رمضان کمی دشوار است. لیورپول سعی کرد همه چیز را برای ما آسان‌تر کند. ما با متخصص تغذیه صحبت کردیم و او خصوصا قبل از هر بازی کار را برای ما آسان‌تر کرد.»

دیدگاه‌ها