کد خبر : 1821876 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 13:42 | 16.3K بازدید | 3 دیدگاه

امینی: دوست دارم به سطح بیرو و عابدزاده برسم

مهدی امینی بعد از کسب تجربه سطح سوم اسپانیا از علاقه‌اش به ادامه کار در اروپا می‌گوید.

امینی: دوست دارم به سطح بیرو و عابدزاده برسم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی امینی گلر فصل گذشته ذوب‌آهن در این فصل در تیم خوونتود توره مولینوس که در سطح سوم لیگ اسپانیا حضور دارد؛ توپ می‌زد.
وی در خصوص جدایی‌اش از ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: سال گذشته که در نیم فصل از پیکان جدا شدم تصمیم گرفتم که به ذوب آهن بروم. شرایط ذوب آهن از نظر جدولی خیلی خوب نبود و آنها در کنار شهاب گردان به دروازه‌بان نیاز داشتند و خیلی با من صحبت کردند که به این تیم بروم. ۶,۷ بازی آخر هم فیکس بازی کردم و این خیلی برایم باعث افتخار بود که به تیم شهرم و خودم کمک کردم آن هم بعد از آن نیم فصل نه‌چندان خوبی که در پیکان داشتم. دلیل جدایی‌ام از ذوب آهن را می‌توان پای این گذاشت که دوست داشتم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم و یک‌سری بی مهری‌ها هم به من شد‌. من با آقای تارتار در تیم پیکان توافقات لازم را نداشتم. آقای تارتار مرد بسیار باشخصیتی است ولی به هر حال ما با هم توافق نداشتیم و تصمیم به جدایی از پیکان گرفتم وقتی که ایشان به ذوب آهن آمد به شکل قطعی تصمیم به جدایی گرفتم.
او در مورد حضور در اسپانیا و شرایط تیمش ادامه داد: این یک تصمیم گروهی بود. من برای کسب تجربه در خارج از کشور این تصمیم را گرفتم. چون من در رده پایه دروازه‌بان اول رده های مختلف تیم ملی ایران بودم. همیشه سعی کردم جزو اولین‌های سن خودم باشم و در بالاترین رده‌های فوتبال بازی کردم. خیلی دوست داشتم که یکسال از فوتبالم را خارج از کشور تجربه کنم.
امینی در پاسخ به این سوال که می‌تواند همانند بیرانوند، عابدزاده و غیره به سطوح بالاتری در اروپا برسد گفت: الان مثل قدیم نیست که دروازه‌بان در خارج از کشور نداشته باشیم. ما پیام نیازمند، علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده را داریم. من هم خیلی دوست دارم که فوتبالم را در اروپا ادامه بدهم. امیدوارم بتوانم در سطحی که بیرانوند، نیازمند و عابدزاده بازی می‌کنند؛ بازی کنم و تمام تلاشم را برای این کار انجام می‌دهم.
او که در زمان ویلموتس به تیم ملی هم دعوت شده درباره احتمال بازگشت به فوتبال ایران هم گفت: امیدوارم که کارم در اروپا پیش برود؛ همان‌طور که یک تیم نروژی بازی من را پسندید اما من مشکل ویزای کار در اروپا داشتم. اگر بتوانم در آن سطح بازی کنم خوشحال خواهم بود. به‌هرحال فرصت زیاد است و فعلا فقط باید تمرین کنم.

1709578

دیدگاه‌ها