کد خبر : 1821937 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 22:49 | 16.3K بازدید | 6 دیدگاه

آرمان گهر بی‌خیال کورس سهمیه نمی‌شود!

لیگ یک/ پیروزی پر گل شاگردان قربانی

هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک با پیروزی پر گل شاگردان پیروز قربانی شروع شد.

لیگ یک/ پیروزی پر گل شاگردان قربانی

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران امشب با هفت دیدار شروع شد و روز شنبه با برگزاری دو دیدار حساس که تقابل تیم‌های اول و دوم با حریفانشان خواهد بود، به پایان می‌رسد.

آرمان گهر 3 – شهرداری آستارا 1
نزدیک‌ترین تعقیب کننده ملوان و مس در راه صعود به لیگ برتر، تیم آرمان گهر است. این تیم برای حفظ فاصله و به امید از دست دادن امتیازات توسط این تیم‌ها طی هفته‌های آتی، فقط به برد فکر می‌کند. شاگردان شهبا که هفته گذشته دست به کار بزرگی زده و خیبر را در خانه‌اش شکست دادند، امشب با نتیجه 3 بر یک از سد شهرداری آستارا گذشتند تا با 49 امتیاز، رتبه سوم‌ خود را حفظ کنند. فرشید پاداش ابتدا میهمان را پیش انداخت اما در ادامه علی نظری (دو بار) و علی وزیر پناه (پنالتی) برای میزبان گلزنی کردند.

1709663

شهرداری همدان 2 – ویستا توربین 0
دو تیمی که هفته گذشته مقابل حریفانشان به تساوی یک بر یک رسیده بودند امشب در همدان مقابل هم قرار گرفتند. شهردای همدان برنده تقابل تیم‌های 32 امتیازی مقابل ویستاتوربین بود. میزبان با گل‌های مهدی خلج (پنالتی) و امیر محمد نسائی از سد حریف خود گذشت تا با 35 امتیاز به مکان دهم صعود کند. ویستاتوربین هم با رتبه چهاردهم راهی هفته بیست و هشتم شد.

رایکا بابل 5 – پارس جنوبی جم 1 
شاگردان پیروز قربانی به یک برد مقتدرانه مقابل حریف بالای جدولی‌شان دست یافتند. پارس جنوبی که برای حضور در رتبه پنجم با چند تیم در رقابت است امشب با نتیجه عجیب 5 بر یک مغلوب میزبان رده شانزدهمی خود شد. میرمحمد منصف، میلاد قربان‌زاده(پنالتی)، مصطفی آقاجانی، محمدحسین باباگلی و یاسر حاتم‌زاده گل‌های رایکا را در این دیدار به ثمر رساندند. نماینده بابل با این برد 28 امتیازی شده و فاصله خود با دو تیم قعرنشین را بیشتر کرد و همچنان امیدوار است که تیم سوم سقوط کننده نباشد. پارس جنوبی هم فرصت نزدیک شدن به خیبر را از دست داد.

قشقایی 1 – استقلال خوزستان 0
قشقایی بعد از یک باخت و یک مساوی در بازی‌های اخیر، امشب توانست مقابل استقلال خوزستان به پیروزی برسد. آبی‌های خوزستان که هفته گذشته مقابل رایکا به تساوی رسیده بودند برای سومین هفته متوالی در کسب برد ناکام ماندند و با تک گل میلاد محسنی مغلوب حریف شدند. قشقایی با این برد 34 امتیازی شده و در مکان دهم قرار گرفت. استقلال خوزستانِ 37 امتیازی هم این هفته را با رتبه هفتم به پایان رساند.

سایپا 1 – شمس آذر 1 
همسایه‌های میانه جدول در تقابل امشب به تساوی رضایت دادند تا همچنان تساوی حفظ شود. دیدار سایپا و شمس آذر در دیداری که یک اخراجی داشت (فرشاد اسدی - سایپا) یک بر یک شد. محمد پاپی در دقیقه 7 میهمان را پیش انداخت اما جواد نصیر در اوایل نیمه دوم گل تساوی را زد. با این نتیجه سایپا و شمس آذر به‌ترتیب با 33 امتیاز در رتبه‌های دوازدهم و سیزدهم ایستادند.

1709662

استقلال ملاثانی 1 – مس شهر بابک 1
استقلال ملاثانی رکورد شکست ناپذیری خود را برای سیزدهمین هفته متوالی حفظ کرد. این تیم امشب در مصاف با مس شهر بابک بالای جدولی به تساوی یک بر یک دست یافت تا 31 امتیازی شود. آبی‌های ملاثانی با در پیش گرفتن این رکورد قابل توجه از خط سقوط گریختند. مس شهر بابک با قبول این شکست فرصت گرفتن جای پارس جنوبی در رده پنجم را از دست داد.

ماشین سازی 1 – خوشه طلایی 3
در شبی که امیر شهیم یک بار دیگر برای ماشین سازی گلزنی کرد، نماینده تبریز بازهم توان کسب امتیاز را نداشت و متحمل هجدهمین باخت فصل شد. خوشه طلایی با گل‌های عرفان پورافراز (دو بار) و محمد سرفراز با نتیجه سه بر یک این شکست را به نماینده تبریز که با 11 امتیاز در قعر جدول حضور دارد؛ تحمیل کرد تا 35 امتیازی شده و در مکان نهم بایستد.

دیدگاه‌ها