کد خبر : 1821949 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 01:46 | 36K بازدید | 2 دیدگاه

یک جام برای دو کاپیتان؛ آخرین قاب قهرمانی

شادی نساجی به بهانه قهرمانی در جام حذفی به رختکن استادیوم آزادی هم کشیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نکات جالب قهرمانی نساجی در استادیوم آزادی این بود که جام قهرمانی توسط دو بازیکن بالا برده شد. حامد شیری و مسعود شجاعی که در بازی های این فصل به نوبت کاپیتان نساجی بودند؛ البته نه به صورت یکی در میان. در بازی های متعددی حامد شیری کاپیتان تیم نساجی بود و در بسیاری از بازی ها هم مسعود شجاعی.

1709688

در بازی نهایی جام حذفی در بین دو نیمه مسعود شجاعی و کریم اسلامی تعویض شدند اما هر دو بازیکن در پایان بازی شادی قهرمانی خود را با شدت و حدت هر چه تمام‌تر نشان دادند. جشن قهرمانی نساجی در استادیوم آزادی به رختکن هم کشیده شد و بعد از انواع شادی ها توسط بازیکنان نساجی، زمانی که خسته شدند در رختکن همه اعضای تیم به یادگار با جام قهرمانی  عکس گرفتند. مسعود شجاعی و حامد شیری دو کاپیتان نساجی در بازی های این فصل هم در رختکن عکس یادگاری با جام گرفتند. جامی که برای مازنی ها بسیار ارزشمند است به این خاطر که بعد از 63 سال به دست آمد.

1709686

حامد شیری و مسعود شجاعی که این فصل در نساجی با نهایت احترام با هم برخورد کردند در حال به پایان بردن یک فصل خوب فوتبال در تاریخ دوران بازیگری خود هستند. به این خاطر که مسبب قهرمانی نساجی در جام حذفی برای اولین بار در تاریخ حیات این باشگاه شدند و از همه مهم‌تر تلاش خواهند کرد در 6 هفته پایانی با تکرار نتایج خوب به نیمه بالای جدول صعود کنند و بهترین نتیجه نساجی در تاریخ حضور در لیگ برتر را به دست بیاورند. تا امروز بهترین اتفاق برای نساجی در لیگ برتر با مربیگری محمود فکری رخ داد و آن‌ها در جدول رده‌بندی نهم شدند. نساجی هم اکنون تیم دوازدهم جدول است اما در 6 هفته پایانی با هیچ یک از تیم های مدعی بازی نخواهد داشت.

1709687
1709689

عکس: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها