کد خبر : 1821956 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 10:49 | 12.3K بازدید | 7 دیدگاه

مورینیو: آدم فروتنی نیستم و تمجیدها را می‌پذیرم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که این تیم پس از حضور او پیشرفت قابل توجهی داشته است.

مورینیو: آدم فروتنی نیستم و تمجیدها را می‌پذیرم

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف لسترسیتی رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
جالوروسی در ابتدا موفق شد با تک گل لورنزو پلگرینی از حریف پیش بیفتد اما شاگردان برندان راجرز توانستند بازی را به تساوی بکشند تا سرنوشت تیم صعود کننده به فینال در بازی برگشت در شهر رم مشخص شود. 
مورینیو پس از سوت پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:«ما توپ را خیلی آسان از دست دادیم و ضد حمله زدن در این شرایط غیرممکن است. ما در این زمینه عملکرد خوبی نداشتیم اما توانستیم منظم بمانیم، وقتی سطح انرژی بسیار بالا بود توانستیم پرس کنیم و بازی‌ای را که می‌خواستیم ارائه دهیم اما هرچه زمان پیش رفت جدیت خودمان را از دست دادیم و کار برای تیم ما دشوار شد.»

 

1700046


او با ابراز خوشحالی از میزبانی رم در بازی برگشت اظهار داشت:«من اطمینان دارم که هرکدام از هواداران رم که این بازی را تماشا کردند از این موضوع خوشحال هستند که نتیجه این بازی در ورزشگاه المپیکو تعیین می‌شود. من می‌دانم که 70 هزار نفر در ورزشگاه هستند و بیشتر از این تعداد در بیرون از ورزشگاه حضور دارند و این به ما کمک می‌کند.»
این مربی پرتغال در رابطه با این ادعا که رم حالا پختگی‌ای دارد که پیش از او نداشته اضافه کرد:«من چندان به فروتنی معروف نیستم، پس باید با شما درباره تمجید موافقت کنم! اگر پنج یا شش ماه قبل در این بازی به میدان می‌رفتیم شکست می‌خوردیم. ما جسارت بازی به سبک خودمان را پیدا کردیم اما وقتی توپ را در اختیار نداری، مقاومت دشوار است. مدافعان ما از حمله دست کشیده و در لاک دفاعی فرو رفتند، ما گلی دریافت کردیم که غیرقابل اجتناب بود اما این نتیجه قابل قبول است.»

دیدگاه‌ها