کد خبر : 1822030 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 20:00 | 59.3K بازدید | 16 دیدگاه

تمدید کلوپ روی آینده من بی‌تاثیر است؛

طعنه‌های گواردیولا؛ لیورپولی‌ها همه بهترین هستند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد از مربیگری در این باشگاه به شدت لذت می‌برد.

طعنه‌های گواردیولا؛ لیورپولی‌ها همه بهترین هستند!

به گزارش "ورزش سه"، سیتی این هفته در دیداری حساس در خانه لیدز مهمان این تیم است و آنها برای حفظ فاصله خود با لیورپول به امتیازات این دیدار نیاز مبرمی دارند. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و در مورد تمدید قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول و البته آینده خود در این باشگاه صحبت کرده است. 

پپ گواردیولا گفت: "لیدز برای کسب امتیاز می جنگند و ما نیز به امتیازات این مسابقه نیاز داریم. فکر می‌کنم همه در باشگاه می‌دانند ما برای چه چیزی بازی می‌کنیم و باید چه کار کنند. ما در سه بازی اخیر فوق‌العاده‌ بودیم و گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم؛ این همان روندی است که باید به آن ادامه دهیم. در فوتبال گاهی پاداش کار خود را می گیری و در برخی موارد نیز باید شکست را بپذیری.

1706272

شرایط بازیکنان مصدوم؟ کایل واکر برابر لیدز بازی نمی کند و من در حال حاضر نمی دانم که او در ادامه فصل می تواند در زمین حضور یابد یا نه. جان استونز نیز فردا غایب است و نمی دانم برابر رئال مادرید قادر به بازی کردن است یا نه.

تمدید قرارداد یورگن کلوپ؟ تمرکز موضوع مهمی است. به یورگن تبریک می گویم و لیورپول نیز تصور می کند این تصمیم برای لیگ برتر و آینده خوب است، برای آنها آرزوی بهترین ها را دارم. چرا باید این تصمیم روی آینده تاثیر بگذارد؟ هر کسی شرایط خود را برای تصمیم گیری دارد و من اگر تصمیم بگیرم بیشتر بمانم، به دلیل خواسته های خودم است، نه به این دلیل که همکارم یورگن قرارداد خود را تمدید کرده است. 

احساس می کنم یک سال هم زمان زیادی است، اما ما شش فصل است با هم کار می کنیم که سال های زیادی محسوب می شود. من از این کار لذت می برم و رابطه فوق العاده با باشگاه، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل دارم. شما نظر من را می دانید، فوق العاده خوشحالم و نمی توانم در تیمی بهتر از سیتی کار کنم. نمی‌توانیم مکان بهتری را تجسم کنیم، اما تمدید قرارداد فقط به من مربوط نمی‌شود، بلکه مسائل دیگر نیز دخیل است و در نهایت ما تصمیم‌گیری خواهیم کرد. 

من در تمام دوران حرفه ای خود به عنوان سرمربی در این 15 سال همیشه رقیبانی داشته ام. بنابراین فکر می کنم تمدید قرارداد کلوپ برای لیگ برتر واقعا خوب است، زیرا او و باشگاه لیورپول تصمیم به تمدید قرارداد گرفته اند. 

انتخاب محمد صلاح به عنوان بهترین بازیکن فصل؟ به او تبریک می گویم. 

1702825

سوال خبرنگار؛ آیا تو و کوین دی بروین بابت این انتخاب ناامید شده اید؟ قطعا نه. دی بروین در گذشته فاتح این جایزه شده است... تبریک می‌گویم، لیورپول بهترین دروازه‌بان، بهترین دروازه‌بان دوم در جهان، بهترین مدافع میانی، بهترین هافبک دفاعی و بهترین مهاجم را دارد (با لحن طعنه) طبیعی است که آنها همه جوایز فردی را از آن خود کنند.

آیا اول بازی کردن به سود لیورپول است؟ نمی دانم، صادقانه نمی دانم. این سوال را از کمپانی های پخش کننده مسابقات بپرسید که این شرایط را تعیین می کنند. من نمی دانم. ما بارها در گذشته در این شرایط بوده ایم. چیز جدیدی نیست و مسئله ای تغییر نکرده است."

دیدگاه‌ها