کد خبر : 1822062 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:48 | 18.1K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا: تعیین قهرمان به تفاضل گل کشیده نمی‌شود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که سرنوشت قهرمانی لیگ برتر در دست هر تیمی است که امتیاز بیشتری داشته باشد.

گواردیولا: تعیین قهرمان به تفاضل گل کشیده نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیدز یونایتد خواهد رفت. 
این تیم در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته و امیدوار است که با کسب پیروزی در تمامی دیدارهای پیش رو بتواند بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
این تیم یک دهه قبل به لطف گل‌های سرخیو آگوئرو در وقت اضافه و با تفاضل گل بهتر نسبت به منچستریونایتد توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما گواردیولا معتقد است که این بار شرایط برای آنها متفاوت است. 

 

1705756


این مربی اسپانیایی به خبرنگاران گفت:«فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد. ممکن است اینطور شود اما من فکر نمی‌کنم. تفاوت ما یک امتیاز است. اگر ما  مساوی کنیم و آنها برنده شوند، لیورپول پیش می‌افتد. البته اگر ما تا جایی که می‌توانیم گل می‌زنیم و از نیوکاسل هم می‌خواهم که تا جایی که می‌تواند برابر لیورپول گلزنی کند.»
اشاره او به دیدار این هفته لیورپول است که باید برابر نیوکاسل برگزار شود و نتیجه آن پیش از بازی سیتی برابر لیدز مشخص خواهد شد. 
گواردیولا درباره شرایط خودش در سیتی نیز اضافه کرد:«من نمی‌توانم تصور کنم که در جایی بهتر از اینجا باشم. ما رابطه بسیار خوبی با مدیران داریم. اما صادقانه من در چند هفته اخیر بسیار سرگرم کارها و تیم بوده‌ام. در حال لذت بردن از این بخش از فصل هستم. چیزی که می‌خواهم این است که از نظر ذهنی، روحی و جسمی سرحال باشیم.»

دیدگاه‌ها