کد خبر : 1822495 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 10:25 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

برونو: خوشحالم، خیلی وقت بود گل نزده بودم

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، اعتراف کرد که این تیم نتوانسته در این فصل انتظارات را برآورده کند.

برونو: خوشحالم، خیلی وقت بود گل نزده بودم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد دیشب موفق شد با سه گل برنتفورد را شکست دهد. با این حال به نظر می رسد که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دیگر دیر شده و شاگردان رالف رانگنیک امید چندانی برای تحقق این هدف خود ندارند. با این حال اتفاق خوب بازی دیشب برای یونایتد گلزنی برونو‌ فرناندز بود که در بازی‌های قبلی انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شد؛ مخصوصاً بعد از دیدار برابر آرسنال که ستاره پرتغالی یک ضربه پنالتی را از دست داد.

برونو‌فرناندز بعد از بازی دیشب مصاحبه ای انجام داد و گفت: "خیلی وقت بود که گل نزده بودم و واضح است که خوشحال هستم. با این حال چنین آمار و ارقامی برای من خیلی فوق العاده نیستند. من می‌خواهم در کنار جام ها این آمار و ارقام را به ثبت برسانم. 

1710513

آخرین بازی فصل در خانه، می‌خواستیم یک نتیجه خوب و عملکرد خوب داشته باشیم. می دانیم که استانداردهای ما آنطور که انتظار داشتیم نبوده است، اما آخرین بازی فصل را در خانه به خوبی به پایان رساندیم. اکنون بازی‌های بیشتری در پیش داریم، بنابراین باید روی آن‌ها تمرکز کنیم."

برونو همچنین درباره هواداران حاضر در اولدترافورد نیز گفت: "هواداران از ما حمایت کردند.  می دانیم که فصل ما در سطحی که باید باشد نبوده است، اما اکنون کاری نمی توانیم بکنیم جز اینکه فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم، بازی ها را ببریم و بعد به فکر فصل بعد باشیم."

دیدگاه‌ها