کد خبر : 1822507 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 12:53 | 30K بازدید | 12 دیدگاه

تردید بزرگ آنچلوتی در آستانه جدال سرنوشت‌ساز

یک تهدید بزرگ برای کارلو آنچلوتی در رابطه با انتخاب ترکیب اصلی تیمش برای دیدار برابر منچسترسیتی وجود دارد.

تردید بزرگ آنچلوتی در آستانه جدال سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و منچستر سیتی هفته گذشته در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند. تیم پپ گواردیولا در اکثر دقایق این بازی بر حریف خود مسلط بود و موقعیت های زیادی روی دروازه لوس بلانکوس ایجاد کرد اما شخصیت بالای رئال مادرید یک بار دیگر به داد این تیم رسید و نهایتاً شاگردان کارلو آنچلوتی با نتیجه 4-3 شکست خوردند تا کار صعود به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

در دیدار رفت هافبک برزیلی و کلیدی رئال مادرید یعنی کاسمیرو به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل منچسترسیتی به میدان برود. با این حال او به خوبی ریکاوری کرده و قطعاً در بازی چهارشنبه شب جزو 11 مرد اصلی تیم کارلو آنچلوتی خواهد بود؛ اتفاقی که باعث می‌شود یک تردید بزرگ برای سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس شکل بگیرد.

1707729

آنچلوتی در بازی رفت به نوعی فدریکو والورده را جایگزین کاسمیرو کرده بود و از رودریگو نیز به عنوان وینگر استفاده کرد. حالا یک ابهام بزرگ در مورد ترکیب رئال مادرید برای بازی چهارشنبه شب وجود دارد و آن این است که آنچلوتی از بین این دو بازیکن کدام یک را در ترکیب اصلی قرار می دهد. والورده در هفته های اخیر خود را به عنوان یک بازیکن مهم در ترکیب رئال به اثبات رسانده اما از طرف دیگر رودریگو نیز در بهترین فرم خود به سر می‌برد و ابتدای هفته هم موفق شد دو گل برابر اسپانیول به ثمر رساند.

حالا آنچلوتی باید یک تصمیم بزرگ اتخاذ کند و آن هم این است که از بین والورده و رودریگو که هر دو در آمادگی بسیار بالایی به سر می برند یکی را برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب کند.

1709984

دیدگاه‌ها